Gå til innhold

Shopping på nett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig lite erfaren når det kommer til netthandel av klær og sko, og lurer på hvilke sider dere pleier å handle fra? Bruker dere å handle klær fra type nelly, laredoute, net-a-porter eller mer hm, bikbok, zara ol?

Anonym poster: 9a3b477328867722be0612159003fe7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen faste sider jeg pleier å handle fra, men velger de som fører det jeg vil ha. Uansett så har jeg erfaring med Nelly, Zara (plukke opp i butikk da nærmeste butikk ofte er litt trege med å få inn ting), ysl.com, otteny.com, asos.com (rimelige klær og sko), americanapparel.com, solestruck.com, dollskill.com..

Har vel vært fornøyd med de fleste utenom Nelly og Zara. Fikk to ødelagte smykker på rad fra Zara og kvaliteten på klær og sko jeg har kjøpt på Nelly har vært skuffende, så kjøper ikke derfra lengre (har dog ikke kjøpt dyrere merker som de fører).

Skrevet (endret)

I år har jeg netthandlet mest fra Asos (bodde i England), Shopbop, Mytheresa, Stylebop, Urban Outfitters og Mywardrobe. Zara handler jeg fra iblant, det er så greit når jeg kan returnere i butikk. Sko har jeg kjøpt på Zalando, da jeg trengte Aigle og Minnetonka, og de ofte har rabattkoder.

Endret av Glynis
  • Liker 1
Skrevet

Takk for tips :) Er det andre som har vært misfotnøyd med zara og nelly?

Anonym poster: 9a3b477328867722be0612159003fe7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...