Diixie Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Jeg prøvde å komme inn på hotmailkontoen min i sta, men der fikk jeg beskjed om at: "Det virker som at noen andre bruker din mail. For å bekrefte at mailen er din, klikk her." Da kom jeg inn på sånn security-side. En hvit side med en blå linje helt øverst, og med spørsmål om hvilken mail jeg prøver å komme inn på, hvordan de kan kontakte meg? Men når jeg da har kommet helt til slutt på den siden, blir den helt blank, med bare den blå linja på.. Har andre fått dette problemet før? Isåfall, vet du hvordan jeg kan komme inn på mailen?
Lutetium 71 Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 Hvordan pleier du å komme inn på mailen din? Bokmerke? Historikken i nettleseren? Jeg bare lurer på om du kan ha kommet inn på en "phishing-side", men det skjer vel antagelig når man klikker på en link i en mail, og det var jo nettopp mailen du ikke klarte å komme inn på.
Diixie Skrevet 4. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2012 Jeg prøvde først å skrive inn hotmail.com på linja, og da kom jeg inn på selve log-in siden. Men etter å ha skrevet inn mail og passord, kom jeg til den siden om at noen andre bruker mailen min. Så tenkte jeg bare å prøve for sikkerhets skyld, å gå gjennom historikken for å se om jeg kom inn.. Men det gikk heller ikke.. Kom rett til den samme siden..
Lutetium 71 Skrevet 5. november 2012 #4 Skrevet 5. november 2012 http://answers.micro...8a-b359b1a83106 Innlegget av brukeren "Ronahvie" i denne tråden, kan kanskje hjelpe?
Gjest badeand1 Skrevet 5. november 2012 #5 Skrevet 5. november 2012 (endret) Har opplevd det samme for noen dager siden. Tror det var fordi jeg var innlogga på mailen på mobilen og skulle logge inn på dataen uten å logge av først (på mobilen) herregud. Fikk ikke åpnet den igjen ettersom jeg aldri brukte den ordentlig. Edit, nei det var noe annet det. Da fikk jeg beskjed om å fylle ut emner på eposter jeg hadde sendt, kontakter, mapper osv.. Endret 5. november 2012 av Mortem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå