Gå til innhold

Er mannen min homofil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neppe homo. Hadde jeg ikke vært for flau og for redd til å bli oppfattet som gaylord av kjerringa, hadde jeg foreslått noe av det samme selv (minus suginga) :D Er det noen som er GAY her så er det deg, TS..du høres kjedelig ut!

jeg tror at vi har forskjellig tolkning av ordet gay..trodde det betydde glad jeg! :fnise:

ts; hvis mannen din vil ha sex med deg,så er det en god hint på at han ikke er homofil..

Videoannonse
Annonse
Gjest Darthoven
Skrevet (endret)

jeg tror at vi har forskjellig tolkning av ordet gay..trodde det betydde glad jeg! :fnise:

ts; hvis mannen din vil ha sex med deg,så er det en god hint på at han ikke er homofil..

Nei..gay. "Det er gay da. Du er gay ass. Har du sett noe mer GAY enn det der?" Det er et slags skjellsord, men ingenting vondt ment, heller ikke så mye med homofili å gjøre. Bare at noe er jalla, på trynet eller rart. Chiuwavaer er f.eks rimelig gaye dyr. En løve er IKKE gay.

Endret av Darthoven
Skrevet

En løve er IKKE gay.

Manke er like gay som påfuglfjær.

Anonym poster: af946ea79825ec877fc788680f86a295

Gjest Darthoven
Skrevet

Manke er like gay som påfuglfjær.

Anonym poster: af946ea79825ec877fc788680f86a295

Ja..løve er kanskje litt gay.. :vetikke:

Skrevet

Mannen min har hatt sex med en mann. Men han er ikke homo.

Jeg har hatt sex med ei jente. Men jeg er ikke lesbisk.

Jeg kan potensielt tenne på jenter, og til tider fantaserer jeg om jentesex (helst sammen med mannen;-)), men kunne ikke forelsket meg i ei jente, og kunne ikke falt meg inn å være utro, hverken med en mann eller ei jente. Du er redd for at din mann skal være utro mot deg med en annen mann - er du også redd for at han skal være utro med ei jente? Da tror jeg heller det er der "problemet" ligger. Du er utrygg, redd for at din mann skal bedra deg.

Jeg tror ikke du skal ta dette som noe annet enn seksuell utforskning og fantasier. Alle har jo fantasier, noen drar det lengre enn andre. Det er bare det at det ikke er helt akseptert at heterofile menn fantaserer om homsesex. Men det er jo allment akseptert at heterofile kvinner fantaserer om lesbesex, ikke sant?

Anonym poster: 967bc77e3b483992c99350986f0bc2ca

Skrevet

Nei..gay. "Det er gay da. Du er gay ass. Har du sett noe mer GAY enn det der?" Det er et slags skjellsord, men ingenting vondt ment, heller ikke så mye med homofili å gjøre. Bare at noe er jalla, på trynet eller rart. Chiuwavaer er f.eks rimelig gaye dyr. En løve er IKKE gay.

Gay er slang for homofili. Men det behøver ikke å være skjellsord. Opprinnelig betyr det munter.

Anonym poster: 5b32be5fd3490f8b900426795bc2b34d

Skrevet

Jeg synes du skal snakke med han om det, selvom det er et ømt emne, så tror jeg det blir vondt for deg og skulle forsette med denne sexleken om du er usikker på hva hensikten med det er, og om det er fordi han tenner på deg med strap on eller fordi han tenner på menn. Han burde også kunne sette seg inn i at dette er tanker som kan dukke opp fra din side..

Skrevet (endret)

edit

Endret av Thylacine
Skrevet

høres jo litt ut som om han har bottom-rompis-tendenser. Men i hvilken grad han har det er jo vanskelig å si, kan jo være at han til syvende og sist ikke er særlig tiltrukket av menn i sin helhet. Er nok usannsynlig at han vil være utro mot deg med en mann, så akkurat det tror jeg ikke du trenger å bekymre deg nevneverdig over.

Anonym poster: d57f2639a126d3e80ed027f313212b46

Skrevet

Foreslå trekant med en ekstra mann. Kanskje han finner ut av ting da

Jepp, prøv å få tak i en bimann og overrask ham med en trekant. Da tipper jeg han er på den andre mannen rimelig fort, mannen din vil nok helst suge en levende pikk skjønner du, mange som fantaserer om det.

Skrevet

Jeez. Har fått mange gode svar i denne tråden, men hvor mange ganger må jeg gjenta at det ikke plager meg at han liker å bli tatt med strap-on eller at han liker fingre i rumpen! Det er som sagt helt greit for meg og jeg liker også å gjøre det! Det som plager meg er den delen der han suger på strap-onen mens jeg har den på og at han vil ta meg mens jeg fremdeles har den på.

Igjen, er heelt greit for meg at han liker å bli tatt i rumpa, ofte jeg rimmer han og fingrer han der også, dette liker jeg bare å gjøre siden jeg vet han liker det så godt. Jeg selv liker ikke å bli tatt i rumpa, men sier ikke nei til ting uten å prøve det først (så lenge det ikke er mer ekstreme ting så klart). Jeg prøvde det, og likte det ikke, det må jeg vel få lov til uten å være kjedelig?

Så for å oppsummere: Jeg liker å ta han i rumpa både med fingrene og med strap-on, dette tenner meg siden han liker det så godt, har ikke noe i mot at han liker dette og som jeg allerede spesifiserte i hovedinnlegget så gjør dette ingen mann homofil. (for å spesifisere igjen, det er ikke noe galt i å være homofil, men man vil jo gjerne ikke at mannen skal være det. Og som jeg også sa i hovedinnlegget tror jeg ikke at han er homofil, men at han kanskje er bifil. (Overskriften var mer for å trekke folk ;) )

Det som jeg syntes ble litt for mye var at han vil suge på den. Det gir jo meg ingen nytelse, så klart, så den eneste nytelsen vil jo være for han om han fantaserer om at han suger en mann. Og dette med at jeg skal han den på mens han tar meg, igjen ser for seg at jeg er mann, eller hvert fall har penis. Hadde i grunn ikke brydd meg om han var bifil heller. Men vi har vært sammen siden vi var relativt unge, og jeg er redd for at han skulle begynne å angre på at han aldri har utforsket mer. Han har bare hatt to sexpartnere før meg også, begge jenter. Han var også utro mot meg etter vi hadde vært sammen et par år, vi jobbet oss gjennom det, men det var jo så klart ikke gøy. (Bruker så klart aldri dette mot han på noen måte, side jeg valgte å tilgi han, men jeg merker at jeg på en måte har fått tilbake noe av redsel for at han vil utforske mer, spesielt da om han faktisk er bifil)

Anonym poster: b85044e0ed4ebe238617ee39b753e6c7

Skrevet

Må bare nevne at jeg er ikke så redd og usikker som det virker her :) Er heller ikke nevneverdig redd for at han skal bedra meg. Ble bare litt usikker når det kom til de punktene jeg nevnte over og trengte noen å snakke med, hadde kanskje vært nok å bare skrive uten å poste, ikke vet jeg. Er ikke noe jeg går rundt å bruker dagene mine til å tenke på. Jeg tenker på det akkurat når handlingen skjer, og kanskje litt i etterkant. (referer til handlingen om suging av strap-on og sex med strap-on fremdeles på).

Vet ikke helt, akkurat synet av han suge strap-onen mens jeg har den på, det ødelegger liksom litt for meg. Det tenner meg hvert fall ikke akkurat for å si det sånn...

Anonym poster: b85044e0ed4ebe238617ee39b753e6c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...