AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Jeg er en jente på 19 år, som møtte kjæresten min på nettet (han er 18). Det var stor avstand mellom oss, men han fikk seg skoleplass her jeg bor, mest pga meg, men også fordi han lenge hadde hatt lyst til å flytte til et nytt sted og prøve noe nytt. Vi har nå vært sammen i litt over et år, og det går veldig opp og ned. Jeg merker at jeg irriterer meg mye over han, ting han gjør (eller ikke gjør) noen av meningene hans som jeg ikke er enig i, humoren (han tøyser mye med rasisme og alvorlige ting), at han sitter på mobiltelefonen sin heeele tiden (vi har snakka om det, han sier han skal skjerpe seg med det når vi er sammen, så varer det et par dager, så begynner han igjen) irriterer meg også over at han hele tiden må ha bekreftelse, blir fort sur.. ja veldig mye. Jeg høres sikkert ut som den kravstore kjerringa nå, men det er bare at jeg går store tider av dagen og er irritert. Han blir også irritert på meg lett, og tror alltid at jeg er sur på han om jeg ikke gir han det svaret han er ute etter, eller om jeg feks bare gir han et lite kyss i en situasjon der han vil kline feks. Alt dette gjør at vi krangler/ diskuterer en del. Og det går ikke en dag uten at noe er galt. Han sutrer veldig mye, og er ofte i dårlig humør, noe som smitter over på meg, som gjør at jeg irriterer meg over disse småtingene som er nevnt ovenfor. (Kunne levd med det aller meste, om han bare hadde vært glad og ikke klaget så mye over alt og ingenting. Han gråter også mye, om tror alltid jeg er sur på han om jeg feks har hodepine og er stille (har migrene) eller om jeg må lese til en prøve og ikke er så pratsom.. Han kjenner ikke så mange her vi bor, han har et par kamerater som bor ca. 30 min unna med bil, noe som utgjør at vi er sammen så og si hver eneste dag, om ikke en av oss en sjelden gang må jobbe i en ukedag. Jeg føler jeg ikke får være så mye sammen med vennene mine utenom i skoletiden. Om jeg har planlagt noe annet en dag, være med venniner feks, blir han nesten sur og gir meg dårlig samvittighet. Han skal også alltid vite hvem jeg er sammen med, hva jeg skal, hva jeg har gjort, og om noen sender meg en mld ser han alltid på telefonen min hva som står, eller om noen ringer, så spør han alltid etterpå om et eller annet som gjaldt i samtalen. Han vil alltid være sammen med meg, og om vi ikke er sammen så ringer han meg og skriver til meg på facebook hele tiden. Føler meg liksom innestengt. På den annen side, så elsker jeg jo gutten! Vi ler masse sammen når vi ikke er uenige, spiller spill, ser filmer, og har et godt sexliv. Han er flink til å gi meg komplimenter, og jeg føler meg pen og verdifull sammen med han. Kan nesten ikke forestille meg hvordan hverdagen min blir uten han, siden vi alltid er sammen! Vi sier ofte til hverandre at vi elsker hverandre, og hvor mye vi betyr for hverandre. Han er blitt en del av meg, som jeg ikke kan leve uten, men også en som er vanskelig å leve sammen med. Føler meg også veldig slem om jeg slår opp, siden han flytta hit pga meg, og måtte streve mye for å få til skoleplass i et annet fylke osv.. han kjenner heller nesten ingen andre her, så om vi gjør det slutt så ender han opp alene her ut skoleåret, og blir nok veldig ensom. Jeg vil være sammen med han, for vi har mange gode stunder også! Vi har snakka mye om disse problemene, og begge føler det ganske likt. Vi har gode og dårlige dager. Når vi har prata om dette, så greier vi å skjerpe oss en liten periode, men så begynner alt igjen. Jeg elsker han, men vet ikke hvor lenge jeg kan leve på denne måten.. Noen som har noen meninger/ råd ang. dette? Beklager for langt innlegg. Anonym poster: 532731a5af29f1cfb1db372d1077c05a
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 Glemte å nevne at vi var på fest i går, og ekskjæresten hans kom inn (hun bor også i nærheten siden hun studerer, og det var godt over 100 mennesker der) så ble han skikkelig rar, stille, begynte å trykke på mobilen (som vanlig.. selv om han hadde lovet meg å ikke sitte konstant på den denne kvelden) akkurat som han var såra over å se henne sammen med en annen gutt. Anonym poster: 532731a5af29f1cfb1db372d1077c05a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå