Gå til innhold

Til guttegjengen på treningssenteret.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Blomst83
Skrevet

Takk for at du fikk meg til å dra litt på smilebåndet på en crappy dag :fnise:

Skrevet

Det er da kjekt med underholdning når en trener! Det er noen sånne guttegjenger der jeg trener og.

Anonym poster: 2ccaac244dba719599839d861200cd9a

Skrevet

Hahaha , takk for den :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Det er da kjekt med underholdning når en trener! Det er noen sånne guttegjenger der jeg trener og.

Anonym poster: 2ccaac244dba719599839d861200cd9a

Jada, tiden flyr i "godt lag".

- TS

Anonym poster: f1b46ed74414f1f5e113d4e195aacc98

• Liker 2
Skrevet

Er det mulig å bli så høy på seg selv? Jeg grøsser.

Skrevet

Person 2. Du har brunt, kort hår. Du går i en sort singlet, og ser noe sur ut i ansiktrekkene.

Du er virkelig en artig skrue. Isteden for å løfte vektene flere ganger per repitisjon, tar du altså den tyngste vekta du klarer, legger den på benken, og løfter èn gang mens du roper "ÆÆÆÆÆÆH, OH". Så tar du en liten pause å gjør det igjen. Hva med å gå ned på antall kilo, og heller ta flere rep? Bortsett fra det klarer heller ikke du å holde deg vekk fra speilet. Og hva skjer med å si "halla" til deg selv og gi slengkyss til speilet? Du enser ikke andre rundt deg, og roper og skriker med vektene i hånda så den jomer i studioet i en hel time.

Det kalles eksplosiv styrke, og det er sånn man blir sterk og klarer å øke mer når man etter en periode skal ta flere reps.

Men samtidig enig i at det ser litt dumt ut når folk står og brøler foran speilet :)

• Liker 3
Skrevet

"Ser ut som han bærer to feite pingviner under arma." :hoho: Jeg tror jeg dævver!

• Liker 13
Skrevet

Hahaha, det er bare så komisk med de treningsgutta som erobrer sentrene! Må le litt her i stua! :fnise:

Skrevet

Haha ja! Skulle akkurat til å skrive en tråd om hvor irriterende mannfolk er på treningssenterene.

Mange flinke og da, så skal ikke børste alle under en kost. :filer:

Skrevet

Kan dere kvinner som kun går på treningssenteret for å løpe på tredemølla fortelle meg hvorfor? Er det ikke bedre å kjøpe en man kan ha hjemme for de samme pengene?

• Liker 4
Skrevet

Går ikke kun på tredemølle da, gjør alt annet av styrke og. Tredemølla bruker jeg til bedre utholdenhet. Og hvorfor burde ikke dere menn som kun pumper jern kjøpe det til å ha hjemme til samme pengene da?

- TS

• Liker 21
Gjest Vena Cava
Skrevet

"Ser ut som han bærer to feite pingviner under arma." :hoho: Jeg tror jeg dævver!

Haha jeg og! Satt og humret for meg selv lenge etter at jeg leste kommentaren ;-) dagens!

Skrevet

Har trenet vekter av og på i over 20 år, har sett disse gutta i alle disse åra. De vil alltid være der til alles underholdning. Man skal ikke undervurdere god underholdning, er ikke bestandig trening er så spennende. Må ha noe å le av også :)

• Liker 1
Skrevet

Hahaha, det er bare så komisk med de treningsgutta som erobrer sentrene! Må le litt her i stua! :fnise:

Nei, det som er komisk er treningsjentene som kliner på 1 kilo sminke og går 10 minutter på tredemølla, mens de drar seg "sexy" i håret. "OOOOHH så sliten jeg ble". "Jævlig viktig å se bra og fresh ut mens man trener ass"! At mange jenter i det hele tatt betaler treningssenteravgift er jo et mysterium. Halvparten av dere trener jo ikke!

• Liker 17
Skrevet (endret)

Nei, det som er komisk er treningsjentene som kliner på 1 kilo sminke og går 10 minutter på tredemølla, mens de drar seg "sexy" i håret. "OOOOHH så sliten jeg ble". "Jævlig viktig å se bra og fresh ut mens man trener ass"! At mange jenter i det hele tatt betaler treningssenteravgift er jo et mysterium. Halvparten av dere trener jo ikke!

Så du føler deg truffet, siden du går rett i forsvar?

Endret av OPIgirl
  • Liker 14
Skrevet

Hahahaha, for en fantastisk gjeng, hvorfor gå på sirkus når man får underholdningen med i treningsavgiften...........

Anonym poster: 395a3cb07b91efba1e57ef51ca5fd00d

• Liker 4
Skrevet

Da får jeg være gledesdreperen her da og spørre, hva har utseende dems med saken å gjøre? Det kunne du droppet å ta med.

Og jeg må nesten si, hvis det er det eneste de så og si gjør som plager deg er å kline litt med speilbilde sitt så ville jeg passet mine egne saker.

Anonym poster: d4e0b417f0c1af142f2dc0a0c1eef3cc

Skrevet

Er vel ganske mange som er på treningsstudio fordi det er "in", ser de som bare løfter litt forsiktig, tar 10 min pause mellom øvelsene og bruker tida på å prate og styre. Treningen blir nok ikke så effektiv vil jeg tro...

Skrevet

Hahahaha!!! Har en slik gjeng på treningssenteret jeg er på også. Ei dame, litt eldre, som var der en gang utbrøt "de høres jo ut som sultne gorillaer!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...