AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Jeg har vært ute av markedet siden det ikke var så vanlig å kalle det for dating, så nå lurer jeg litt på hvordan folk ser på dette For eksempel treffer jeg en mann nå - vi har (selvsagt?) ikke sex med andre, snakker om ting å gjøre sammen framover (fra å se film til å reise), forteller hverandre hvor godt vi liker hverandre osv, samtidig har vi ikke i rene ord definert forholdet. Så da "dater" vi vel kanskje ennå? Anonym poster: 79b36c2fde1dc9ad9645e3e40b7199e2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #3 Skrevet 4. november 2012 Dere er ikke sammen om dere ikke har hatt en samtale om at dere er det. Nå vet jeg ikke hvor lenge dere har datet, men du føler vel på fyren om han har lyst til at du skal bli en kjæreste. Spør han "har du lyst til å være kjæresten min", en kveld dere er sammen alene og har det koselig, så får du definert forholdet, inntil da dater dere, men pass på å ikke bombarder ham med det før dere har datet en stund. Anonym poster: 25cf2e61488410048943cf460700357f
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #4 Skrevet 4. november 2012 Dere er ikke sammen om dere ikke har hatt en samtale om at dere er det. Dette er tull. Jeg hadde aldri hørt om "den store samtalen" før jeg begynte på KG; og heller ikke om "den vanskelige mellomfasen". I min verden tok det å spørre om man var kjærester eller ikke slutt på barneskolen. Anonym poster: 33aa4cd9220320caee95d8cfc912551f 1
Gjest Elissima Skrevet 4. november 2012 #5 Skrevet 4. november 2012 Jeg har ikke tatt den samtalen med min kjæreste iafall.. Han bare nevnte det i en samtale, noe sånt som at "jeg er så glad du er jenta mi, satser 100% på deg". Da var det ikke akkurat noen tvil om hvor jeg stod. Men er du usikker så må du jo ta det opp med han.. skjønner det kan være ubehagelig, men kan jo bare si noe sånt som "hva ser du for deg med oss? er du like seriøs som jeg er med deg?" Or something like that. Syns det hadde vært bra kleint å spørre rett ut: er vi kjærester nå? også 5 min senere: NÅ da? 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #6 Skrevet 4. november 2012 Jeg har absolutt inntrykk av at han er seriøs - det er enda mer han enn jeg som foreslår ting å gjøre framover (også forholdsvis langt fram i tid), og jeg er veldig trygg på gjensidige følelser osv. Foreløpig har ikke jeg hatt noe behov for å definere ting eller dobbeltsjekke med ham hva han vil heller, tross alt kan det ta litt tid å finne ut av om man passer sammen selv når man liker hverandre veldig godt og "alt" føles riktig foreløpig. Vi har ikke truffet hverandre så mange ganger ennå, men har mye kontakt mellom møtene. Kjent hverandre i ca to mnd. Men jeg vet jo også at mange sier de har datet en fyr i et halvt år etc før de ble ordentlig sammen (eller bare kaller en eks en de datet, ikke en ekskjæreste?) - og med eksen greide jeg ikke innfinne meg med at vi hadde et seriøst forhold før etter et år... så ser jo at det ikke er noen fasit heller. Bare lurer på hvor varierende grad av seriøsitet, handlinger etc folk legger i det å date i forhold til å være kjærester Anonym poster: 79b36c2fde1dc9ad9645e3e40b7199e2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #7 Skrevet 4. november 2012 I min verden tok det å spørre om man var kjærester eller ikke slutt på barneskolen. Anonym poster: 33aa4cd9220320caee95d8cfc912551f ikke i min verden og når TS ikke er sikker på om de dater eller er kjærester så viser vel det fordelen av å faktisk spørre partneren om de er kjærester/om de skal være det. Anonym poster: 46431bb4bf13a82fe7dd6ed03d38e28c
AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #8 Skrevet 5. november 2012 Dette er ikke noe svar, men en liten digresjon. Jeg syns det er facinerende å se på amerikanske tv-serier. Der kaller de hverandre girl friend og boy friend fra dag 1 i datinga Anonym poster: 206034e58bc461b5dba027d99d146fa2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå