Gå til innhold

Han sa jennifer lopez hadde fin kropp, føler meg ikke bra nok for ham

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en type som jeg vet garantert liker litt tykkere kropp på damer enn det jeg har.Vi så på en video av Jennifer Lopez her for noen uker siden, og da sa han at : HUN har en fin kropp.

Tror dere jeg følte meg sexy da eller ? not

Han har flere ganger sagt at jeg må legge på meg noen kilo til, at føttene mine og armene mine er for tynne.

I dag så føler jeg meg så usexy, jeg har til og med begynt å spørre masse folk om de synes jeg er for tynn, noe de fleste mener jeg ikke er.Greit jeg er slank, men jeg føler meg sexy (enda i hvertfall) og deilig og fin.

Men jeg merker typen min river ned selvtilliten min.I tillegg mener han at jeg bør han motsatt hårfarge av det jeg har i dag.

Jeg kjenner at jeg klarer ikke å føle meg så sexy sammen med han som jeg burde, tenk jeg føler meg usexy sammen med min egen kjæreste :-(

Han er litt dum også når han bare plumper ut med slike utsagn og at hun der han fin kropp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare snakke med han om det og si at du ikke liker han sier det, og at det ødelegger selvtilliten din? Hvis du selv synes du er fin, så er du det. Det er ikke noe andre bestemmer. :-)

Skrevet

Som 15-åring så lurer man gjerne på sånt, og verden faller sammen om "typen" synes at andre damer OGSÅ har fine kropper. Når man blir eldre, har man forstått at "typen" synes man er sexy selv om man ikke ser ut som en filmstjerne, og selv om han liker andre kropper i tillegg til din.

Det blir altså bedre når du blir litt eldre, og forstår mer.

Anonym poster: 81a8142a941b0bbcaba36e9ebdaa0ce0

• Liker 7
Skrevet

Du får begynne å kommentere andre menn.

• Liker 3
Skrevet

Mange ville gjort hva som helst for en kropp som din. (Dette sier jeg selv om at jeg ikke en gang har sett kroppen din, men basert på at du er tynn, noe de fleste tydeligvis streber etter å bli). Så jeg syns ikke du skal være misfornøyd med kroppen din.

Miss Lopez har jo en helt vill kropp da! Det tror jeg 90 % av menn og 100 % kvinner er enig i. Så selvfølgelig syns typen din det også. Det ser jeg ingenting galt i. Det er verre at han driver og påpeker at du må legge på deg. Da kan du slå han litt hardt i skuldra og be han reise til helvete. Du er den du er. Du trenger ikke legge på deg :) Du har sikkert helt nydelige armer og ben, bare han som er en douche.

• Liker 3
Skrevet

jeg er 174 og 52-54 kg, jeg er slank ja, men jeg kjenner at det var noe som skjedde med meg i dag, jeg føler meg rett og slett ikke bra nok.Jeg har sagt det til han flere ganger, han har roet seg de siste månedene, men så måtte han komme med den jennifer lopez kommmentaren som knekte troen på at han synes at jeg er sexy :-(

Skrevet

Jeg er da ikke 15 år, jeg er over 30 år,ung og fresh, man kan jo føle seg veldig såret om mannen kommenterer andre damers kropp når man sliter med selvtilliten? og ble mobbet som barn for vekten, fordi den var for tynn, det er derfor jeg reagerer på kjæresten min sitt utsagn.Det er ikke bare kropp han klager på, også andre ting, inkludert hårfargen min.

Skrevet

Jeg er da ikke 15 år, jeg er over 30 år,ung og fresh, man kan jo føle seg veldig såret om mannen kommenterer andre damers kropp når man sliter med selvtilliten? og ble mobbet som barn for vekten, fordi den var for tynn, det er derfor jeg reagerer på kjæresten min sitt utsagn.Det er ikke bare kropp han klager på, også andre ting, inkludert hårfargen min.

Nettopp, han er en drittsekk. Problemet ligger ikke hos deg, men hos han.

• Liker 2
Skrevet

Herregud. Når skal jenter skjerpe seg? Bare for at han synes hun har fin kropp betyr det ikke at han ikke liker din! Slutt å vær så nærtagen.

Kjæresten min vet at jeg synes han er fin og sexy selv om at jeg kan si at en mann på tv er kjekk. Samme gjelder meg om han sier noe sånt.

De finnes jo mange fine mennesker i verden! ;)

• Liker 5
Skrevet (endret)

Herregud. Når skal jenter skjerpe seg? Bare for at han synes hun har fin kropp betyr det ikke at han ikke liker din! Slutt å vær så nærtagen.

Kjæresten min vet at jeg synes han er fin og sexy selv om at jeg kan si at en mann på tv er kjekk. Samme gjelder meg om han sier noe sånt.

De finnes jo mange fine mennesker i verden! ;)

Leste du tråden? Jeg er egentlig enig med deg, at det fint går an å synes andre mennesker utover den du er sammen med er kjekke, sexy, pene osv. MEN: Hun har satt uttalelsen hans inn i en kontekst hvor han flere ganger har kommentert utseendet hennes negativt. Da blir det forståelig at hun tar seg nær av at han kommenterer ei dame på TV som har en kropp som ligner mer på det kjæresten hennes virker å ønske at TS burde ha.

Endret av Singha
  • Liker 7
Skrevet

Ja han sa flere ganger tidligere at jeg burde spise mer, før jeg satte foten ned selvfølgelig, jeg følte da smått om senn og begynte å tenke at: synes han jeg ikke er sexy, hva tenker han når vi har sex, tenner han egentlig på meg osv.Man begynner jo å lure og det kommer jo mange tanker etterh vert.

Og så kom den kommentaren om Jennifer Lopez.Da rant det litt over begeret, jeg er vant til at menn synes jeg er sexy og søt, og han greier å rive ned alt det.

Skrevet

Hvorfor tar du det så personlig? Er det ikke menn du ser på tv som du synes har pen kropp, uten at det betyr at du ikke liker din kjæreste av den grunn? Det er da ingen motsetning mellom å synes at andre kropper er fine og samtidig tenne på kjæresten.

• Liker 2
Skrevet

Ja jeg har vist det til han, ser ikke ut til å affektere han.Det er slik jeg ser ut om morgenen det, blek og trøtt, ingen ser ut som prinsesser uten sminke, det er svært sjeldent.

Skrevet

joda, klart jeg synes en mann er like sexy som min kjæreste, det er ikke det, men man sier ikke alt man hører og ser i denne verdenen til kjæresten, det er der forskjellen ligger.Selv synes jeg Adil Khan er veldig sexy, men jeg sier jo ikke det til kjæresten min, jeg har jo folkevett for å si det slik, men kanskje jeg skal begynne å si det nå :lur::rolleyes:

Skrevet

Hvorfor skulle man ikke kunne si det? Både samboer og jeg er enig om at Kate Winslet har en tilnærmet perfekt kvinnekropp, og jeg veier mange kilo mer enn det. ;)

Skrevet

Hun så overraskende bra ut uten make up.

Ja det synes jeg å, jeg ser slik ut, bare jeg har lyst hår og blå øyne

Skrevet

Hvorfor tar du det så personlig? Er det ikke menn du ser på tv som du synes har pen kropp, uten at det betyr at du ikke liker din kjæreste av den grunn? Det er da ingen motsetning mellom å synes at andre kropper er fine og samtidig tenne på kjæresten.

"Han har flere ganger sagt at jeg må legge på meg noen kilo til, at føttene mine og armene mine er for tynne."

Og: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=699546&#entry11762749

• Liker 2
Skrevet

NEWSFLASH! Kjæresten din synes IKKE at du er verdens vakreste jente. Man ender opp med med det man selv fortjener. på sitt eget nivå vanligvis.

Anonym poster: da558b79719a30dfe9037ead247fec91

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...