Gå til innhold

Hvorfor er kvinners vekt og alder så tabu?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skal man aldri snakke om kvinners vekt eller alder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

(Til info: Jeg elsker chubby damer, så jeg forstår ikke hvorfor noen skal ha komplekser for det)

Skrevet

Fordi det i dagens samfunn er blitt et ideal å være så tynn som mulig og å se så ung ut som mulig?

Anonym poster: 6f08b4da9355d3b34bfe334ebf0f5e39

• Liker 1
Skrevet

Fordi det i dagens samfunn er blitt et ideal å være så tynn som mulig og å se så ung ut som mulig?

Anonym poster: 6f08b4da9355d3b34bfe334ebf0f5e39

Tror jeg ikke, det at man ikke skal snakke om en kvinnes alder er ikke noe som har dukket opp de siste ti årene, det er "gammel lære". ;)

Men helt ærlig vet jeg ikke. Har aldri hatt problemer med å snakke om alderen min ihvertfall, men har ikke noe behov for å snakke om vekta mi til gud og hvermann. Hvem har noe med den liksom.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er kvinne og har ingen problem med å fortelle hverken alder eller vekt. Har aldri blitt spurt om vekt da :fnise: men ser "alle" mine kvinnelige kollegaer unnviker og vil helst ikke ut med hvor gamle de er. Jeg pleier å si at jeg er 40 år ung :danse:

Anonym poster: 2a6d4de7c688c2627031097ab343d0c7

Skrevet

Hvorfor skal man aldri snakke om kvinners vekt eller alder?

Hvorfor trenger du å snakke om alderen eller vekten hennes?

Du danner deg vel et inntrykk av vekten ved å se på henne, og det samme med alder.

Om hun skulle være noe eldre eller yngre enn deg, har det noen betydning?

Å spørre om alder er ikke så uvanlig, men å spørre etter vekt virker noe søkt.

Skrevet (endret)

Når folk jeg møter ute på byen spør hvor gammel jeg er, sier jeg automatisk 16 år. Noen har bitt på, andre ikke..

Eneste gangen jeg har nevnt vekta mi til noen, utenom samboer og familie, har jeg blitt møtt av ansikt som dette " :sjokkert:"

HVORFOR jeg gjør det, er vel strengt talt fordi jeg begynner å føle at jeg nærmer meg mer og mer midten av 20-åra, det skremmer meg..

Endret av adele.bethune

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...