Gå til innhold

Så om jeg har funnet mannen... hva nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en mann som jeg liker kjempe godt, og etter mye om og men fikk jeg han endelig på "kroken". Vi har holdt på i 5-6 uker nå, litt til og fra da begge har jobb vi reiser litt i. (ikke noen store reiser altså)

Så da kommer spørsmålet: jeg tror jeg vil han skal være kjæresten min, men hvordan går jeg frem? Jeg er en veldig flau person, og har flere ganger tenkt at "nååå spør jeg", men klarer ikke og få meg til det. Han forteller lite om hva han føler, men sier at "du er så fin" og "jeg liker deg" ol...

Er jeg for tidlig ute, eller kan jeg si noe, eller hva tenker dere?

Hoff, vanskelige greier de mannfolka ;-)

Anonym poster: 99f084072db287ccf838bfe1277ae777

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det ikke bare greit å ha det som dere har det? Er dere ikke kjærester egentlig? Hva slags bekreftelse eller endring er det du ønsker? :)

Skrevet

Skjønner at du ønsker å få en bekreftelse på at dere er kjærester, det er stor forskjell på å ha denne sikkerheten, kontra å være på datern uten å vite om dere egentlig kommer til å møtes igjen.

Hva om du spør om han ser for seg at dere kan bli kjærester i fremtiden? Ønsker han å bli det nå, så kommer han nok til å si det, og om han trenger litt tid på seg signaliserer du at det også er ok. :)

Anonym poster: 53b5a8cbf382aec3b845971c6ae80bae

Skrevet

Men det kan jo hende at han ser på dere som kjærester? Er dere ute med venner? Gjør dere ting utenfor huset? Etc?

Skrevet

Vet ikke hva han ser på oss som jeg.. Vi er ute ja, og han har møtt mine venner, men han er ikke fra denne byen, og har ikke så stort nettverk som jeg har. Jeg bare føler meg veldig usikker. Og klein.

Tenker som AB over her, at det er forskjell på om han tenker at det kan bli noe eller ikke. Jeg har vært heartbroken før, og har ikke noe lyst og kaste meg ut i noe der jeg igjen blir skuffa..

TS

Anonym poster: 99f084072db287ccf838bfe1277ae777

Skrevet

En av dere må jo faktisk ta sjansen og spørre. Ingen vits å gå i evigheter og lure.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...