Gå til innhold

Innredning av leilighet (kjøkken/stue)


Ronja

Anbefalte innlegg

Jeg skal flytte inn i ny leilighet og kommer til å kjøpe mye nytt slik at jeg får det som jeg vil ha det! Og som kjent - når man kan velge fritt, blir det for mye å velge i...

Dit jeg skal flytte er det stue og kjøkken i ett. Veggene er lyse, og jeg har lyst til å beholde den fargen. Kjøkkeninnredningen er hvit.

Hvis du kunne velge uten å tenke på pris (nytt/brukt/farger...) - hva ville du gjort? Hvilken stil ville du hatt?

Ønsker inspirasjon og tips jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg antar du ikke vil ha noe typisk østfold stil (så nemlig mange bolig annonser derfra i går)

Jeg liker møblene fra et svensk firma som heter voice furniture veldig godt. Jeg vet ikke hvordan man legger inn linker, men nettadressen er www.voicefurniture.com tror jeg. De selges på room. De fåes også kjøpt i Svinesund og blir da levert gratis til Norge. Der er de også mye billigere. De har god kvalitet. Jeg liker eikemøblene de har best.

Er kjøkkenet hvitt så synes jeg det er veldig fint med tre (gjerne trelaminat av god kvalitet) benk som gjerne matcher resten av møblene.

Vil du friske opp med farger så kjøp f.eks pynteputer, blomstervase etc i samme farge eller farger som passer sammen.

Lykke til med innredningen. Det blir sikkert veldig fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke i stand til å gi deg noe svar på hvilke merker som er lekrest, ei heller materialvalg eller fargenyanser. Men, jeg har et råd, og det er å velge en innredning som gir deg muligheten til å sette personlig preg på kjøkkenet.

Hvis du satser på å ha det en stund, så er det veldig ålreit å kunne forandre såpass mange detaljer at kjøkkenet virker nærmest nytt. Jeg synes du skal ha en del åpen veggplass, eventuelt noen hyller som ikke hører til innredningen. Personlig synes jeg ofte de nye kjøkkenene er for sterile og stramme. Jeg er for tiden over i dte maksimalistiske, og savner veldig å ha muligheten til å henge opp masse bilder av de deilige ungene mine og min søster sine, postkort, kalender, klokke osv. Nå er vi begrenset til magneter på kjøleskapet, og det er ikke koselig, bare rotete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...