Gjest Grønnblomst Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Når en mann ber en kvinne ut, har han som regel sex i bakhodet, eller er han oppriktig ute etter å bli mer kjent med henne, eller gjerne begge deler? Kommer nok an på hvem han er, men ikke alltid så lett å lese tegnene med en gang. Har blitt bedt ut i neste uke, men jeg vet ikke helt. Jeg liker ham godt, men jeg vet ikke om jeg tør å stole på ham. Tør i hvert fall ikke ha ham med meg hjem, eller å gå hjem til ham med det første. 1. Hvordan ville du lagt opp en date dersom du kun var ute etter å ligge med henne? 2. Hvordan ville du gjort det om du var mer oppriktig interessert i henne? 3. Hva skal jeg passe meg for? Kvinner må gjerne dele erfaringer av sine tidligere opplevelser med menn.
AryaUnderfoot Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 Hvordan date er det han har lagt opp til da?
Gjest Grønnblomst Skrevet 4. november 2012 #3 Skrevet 4. november 2012 Han foreslo bl.a å gå ut å spise noe, gå en tur, eller på en café, og lurte på om det var noe annet spennende jeg hadde lyst til. Jeg hadde ikke noen gode forslag der og da, men sa at jeg fikk tenke på det til senere. Litt eldre enn meg, og i slutten av 20, årene. Ikke vært noe vulgær i språket, og ordet sex er det ingen av oss som har nevnt i noen som helst sammenheng.
Gjest Purelove Skrevet 4. november 2012 #4 Skrevet 4. november 2012 Altså, han vil jo gå ut med deg, være sammen med deg, DATE deg?? har ikke du datet noen før? hva får deg til å tenke slikt om han? Du sier at han ikke er noe vulgær i språket heller, så jeg skjønner liksom ikke helt hvor du vil komme fram til?
Gjest Grønnblomst Skrevet 4. november 2012 #5 Skrevet 4. november 2012 (endret) Altså, han vil jo gå ut med deg, være sammen med deg, DATE deg?? har ikke du datet noen før? hva får deg til å tenke slikt om han? Du sier at han ikke er noe vulgær i språket heller, så jeg skjønner liksom ikke helt hvor du vil komme fram til? Har jo det, men lenge siden nå, også er jeg kanskje litt redd for å ta litt sjanser De fleste mennene jeg har hatt noe med å gjøre i det siste, har liksom bare håpet å få meg til sengs med en gang. Når jeg snakker om språket, da mener jeg sånn grisete, og ufin og veldig rett på sak. Endret 4. november 2012 av Grønnblomst
Gjest Tidssone Skrevet 4. november 2012 #6 Skrevet 4. november 2012 Gå på date. Du finner jo kjapt utom han bare vil ha sex og dersom du ikke vil ha sex, er det bare å si "Nei.": 1
Gjest Grønnblomst Skrevet 4. november 2012 #7 Skrevet 4. november 2012 Gå på date. Du finner jo kjapt utom han bare vil ha sex og dersom du ikke vil ha sex, er det bare å si "Nei.": Høres fornuftig ut
Gjest Purelove Skrevet 4. november 2012 #8 Skrevet 4. november 2012 Har jo det, men lenge siden nå, også er jeg kanskje litt redd for å ta litt sjanser De fleste mennene jeg har hatt noe med å gjøre i det siste, har liksom bare håpet å få meg til sengs med en gang. Når jeg snakker om språket, da mener jeg sånn grisete, og ufin og veldig rett på sak. Møt han og se hvordan han er. Han kommer ikke til å gjøre deg noe når dere treffes på cafe/offentlig. Du kan jo vise han at du er seriøs og at du ikke bare vil ha et ligg, han vet jo ingenting om deg? så å dra på date er en fin måte å finne ut litt om hverandre.
Steinar40 Skrevet 4. november 2012 #9 Skrevet 4. november 2012 (endret) Har jo det, men lenge siden nå, også er jeg kanskje litt redd for å ta litt sjanser De fleste mennene jeg har hatt noe med å gjøre i det siste, har liksom bare håpet å få meg til sengs med en gang. Når jeg snakker om språket, da mener jeg sånn grisete, og ufin og veldig rett på sak. Hvis du har møtt flere menn som bare håpet å få deg til sengs; så har du vel lært litt om fremgangsmåten deres? Endret 4. november 2012 av Steinar40
Gjest Grønnblomst Skrevet 4. november 2012 #10 Skrevet 4. november 2012 Hvis du har møtt flere menn som bare håpet å få deg til sengs; så har du vel lært litt om fremgangsmåten deres? Endel ja, men noen viser det mindre enn andre. 1
Steinar40 Skrevet 4. november 2012 #11 Skrevet 4. november 2012 Endel ja, men noen viser det mindre enn andre. Selvfølgelig. Det gjelder jo å være utspekulert hvis man skal oppnå noe.
Gjest Grønnblomst Skrevet 4. november 2012 #12 Skrevet 4. november 2012 Selvfølgelig. Det gjelder jo å være utspekulert hvis man skal oppnå noe. Haha. Akkurat det jeg trodde også. Derfor spør jeg. Men virker nesten som om mannfolkene her på KG enten ikke kunne brydd seg mindre, eller at noen av dem føler at de driter i eget reir, dersom de sier noe om dette. Mest sannsynlig det første.
Steinar40 Skrevet 4. november 2012 #13 Skrevet 4. november 2012 Haha. Akkurat det jeg trodde også. Derfor spør jeg. Men virker nesten som om mannfolkene her på KG enten ikke kunne brydd seg mindre, eller at noen av dem føler at de driter i eget reir, dersom de sier noe om dette. Mest sannsynlig det første. Tja, det er vanligvis ikke noe sjakktrekk å avsløre seg selv vettu. Hva tjener man på det? Nei, da er det nok bedre med gode miner til slett spill. Uansett; hovedregelen er alltid å ikke stole på noen før du vet at personen er til å stole på.
Gjest Grønnblomst Skrevet 4. november 2012 #14 Skrevet 4. november 2012 Tja, det er vanligvis ikke noe sjakktrekk å avsløre seg selv vettu. Hva tjener man på det? Nei, da er det nok bedre med gode miner til slett spill. Uansett; hovedregelen er alltid å ikke stole på noen før du vet at personen er til å stole på. Det tror jeg du har veldig rett i
Steinar40 Skrevet 4. november 2012 #15 Skrevet 4. november 2012 Det tror jeg du har veldig rett i Det tror jeg også. Så hvis du aldri glemmer det, så skal jeg aldri glemme det (igjen) heller
Nysgjerrigmann Skrevet 4. november 2012 #16 Skrevet 4. november 2012 Når jeg spør ut folk på date er det for å bli bedre kjent med dem Selvfølgelig ligger det et håp om et fremtidig forhold og underforstått sex etterhvert, men det viktigste er å bli trygge på hverandre, og finne ut om det er kjemi.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #17 Skrevet 4. november 2012 Haha. Akkurat det jeg trodde også. Derfor spør jeg. Men virker nesten som om mannfolkene her på KG enten ikke kunne brydd seg mindre, eller at noen av dem føler at de driter i eget reir, dersom de sier noe om dette. Mest sannsynlig det første. Kan godt hende manfolka ikke bryr seg, men grunnen til at jeg ikke svarer er at det ikke er mulig å si noe utifra det du har oppgitt. Nå er jeg mann og ikke rutinert, men om jeg var kvinne og ikke hadde ønsket å bli "lurt" til sex ville jeg vært litt obs om han var litt for god på flørtinga. Nå er det jo slike menn du sikkert håper på å treffe så å unngå dem helt blir jo dumt, men som sagt vær obs. Anonym poster: 4c4c69a185610a1ce3211dfdf7096b5d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå