Gå til innhold

Ossen spill anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er jente på 16 år. Jeg lurer på hvilke spill til playstation 2 som er bra. Hvilke spill anbefaler du til en jente på 16år? Gjerne beskriv hva spillet handler om. Hadde vært fint med svar :)

Anonym poster: ea476bd0576bcfed5b7175a9470fc9de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HVILKET spill anbefaler du?

Anonym poster: d76bd8ee399ee1c7937d05cdd4515d6d

• Liker 5
Skrevet (endret)

Mener du PlayStation 2 eller PlayStation 3? Det er vanskelig å anbefale noen spill når vi ikke vet hva slags type spill du liker. Puzzle games, simulator, RPG, FPS, strategi, eventyr, plattform... :)

Endret av Tabris
Skrevet

Spyro!

Spilte det ganske mye hele når jeg var liten.. Det er en liten, lilla drage som går rundt og hjelper andre drager som er blitt forheksa til statuer. Du går rundt i forskjellige verdener, dreper "de slemme", løper etter en eggtyv og samler diamanter.

Ganske moro! :)

- Jo, også Abe. Det er en alien som fjerter, raper, snakker, og ruller rundt mens han skal redde vennene sine fra andre alien-monstre. Der går du også rundt i forskjellige verdener. Også anbefales! :)

• Liker 1
Gjest MissLina
Skrevet

Mener du PlayStation 2 eller PlayStation 3? Det er vanskelig å anbefale noen spill når vi ikke vet hva slags type spill du liker. Puzzle games, simulator, RPG, FPS, strategi, eventyr, plattform... :)

Playstation 2 , liker mesteparten, bare ikke skytespill. Jeg liker spill som "Samurai Warriors 2" (xbox 360) noe lignende det på ps2

Skrevet

Vel, mitt favorittspill på PS2 er Final Fantasy X. Japansk rollespill med utrolig fin verden, interessante karakterer, taktisk og morsomt gameplay og en dyp (til spill å være) og veldig interessant historie. :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kingdom Hearts spillene er helt fantastiske :laugh:

Endret av Rosadotten
  • Liker 2
Skrevet

Need for speed underground 2 er en av mine ps2 favoritter. Det er et undergrunn bilspill med gateløp, oppdrag, pimping av bilen.. Selv de som ikke er noe storfan av bilspill kan like nfsu2. :)

Anonym poster: db9ffadab2c8652c590f829e9c05fcb7

Skrevet

Crash Bandicoot - The Wrath of Cortex :mrgreen:

Skrevet

Vil legge til resten av serien også. Det er fantastisk underholdende og gjennomførte spill, som man ofte vender tilbake til.

Gjest Memories
Skrevet

Vil legge til resten av serien også. Det er fantastisk underholdende og gjennomførte spill, som man ofte vender tilbake til.

Ja, forsåvidt. Liker de andre også, men Vice City er og blir favoritten her i alle fall. :)

Skrevet

Altså, TS, hvis du først skal skrive feil i overskriften så får du ta den helt ut. Som i f.eks. "hvem spill ambefaler du". "Ossen spill" holder bare ikke. Den var for tynn,

Anonym poster: 38e7e9abd8e16e75a1e42929a1ff722b

• Liker 2
Skrevet

Kingdom Hearts er awesome :laugh: Holder også med Canis canem edit og GTA-spillene. Jeg synes også SSX-serien var kul, men dette er snowboardspill da, så det blir jo noe litt annet igjen.

• Liker 1
Skrevet

Spyro!

Spilte det ganske mye hele når jeg var liten.. Det er en liten, lilla drage som går rundt og hjelper andre drager som er blitt forheksa til statuer. Du går rundt i forskjellige verdener, dreper "de slemme", løper etter en eggtyv og samler diamanter.

Ganske moro! :)

- Jo, også Abe. Det er en alien som fjerter, raper, snakker, og ruller rundt mens han skal redde vennene sine fra andre alien-monstre. Der går du også rundt i forskjellige verdener. Også anbefales! :)

Det var sånn den gang det var til PS1, men det til PS 3 er heeeeeeelt anderledes :/

Anonym poster: fd6f3a9142f5686ee3a98c822358b6c0

Skrevet

Ja, forsåvidt. Liker de andre også, men Vice City er og blir favoritten her i alle fall. :)

Har bare spilt serien på pc, men det går kanskje an på playstation også:

Rette løpet på stridsvogna bakover og fyre løs > du oppnår en enorm fart, samtidig som "bilen" tåler enormt mye. Veldig gøy med polti hakk i hæl, husker jeg! :Hehe:

Favoritten min er dog San Andreas.

Skrevet

Det var sånn den gang det var til PS1, men det til PS 3 er heeeeeeelt anderledes :/

Anonym poster: fd6f3a9142f5686ee3a98c822358b6c0

Det er sant, før så var han så liten og søt, nå skal han være så tøff i trynet og ha masse kompliserte is stråler, strøm bla bla. Likte han bedre når han bare kunne sprute ild :glare:

Gjest Memories
Skrevet

Har bare spilt serien på pc, men det går kanskje an på playstation også:

Rette løpet på stridsvogna bakover og fyre løs > du oppnår en enorm fart, samtidig som "bilen" tåler enormt mye. Veldig gøy med polti hakk i hæl, husker jeg! :Hehe:

Favoritten min er dog San Andreas.

Åh ja, stidsvogna er morsom. Liker at man tjener så bra på oppdragene med den, man blir jo rik på en plett! :biggrin:

San Andreas ligger på en god andreplass!

Skrevet

GTA San Andreas er mitt favorittspill på PS2. Det er så sinnsykt bra!!

• Liker 1
Skrevet

Husker jeg syntes Spyro var veldig gøy når jeg var yngre. Spillte også mye snowboardspill. SSX og coolboarders tror jeg de het!?

Når jeg ble litt eldre forelsket jeg meg i Abe-spillene. Det anbefales på det sterkeste.

Anonym poster: 6bf00b35c0b056a8a024f42b44a4b0ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...