Gå til innhold

Vis meg skoene deres!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Trenger litt inspirasjon til sko til brudekjolen, kan dere legge ut bilde av skoene dere skal bruke/brukte?

Anonym poster: fce593352f5ba537cbb424e88a59ac99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var mine brudesko:

post-73-0-62903000-1352040781_thumb.jpg

Siden det var en lang brudekjole var det ingen som så skoene mine uansett, derfor var det mest viktig at de var gode å gå i.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Jeg er også interesert i dette, når kjolen er på plass må jeg jo begynne å tenke på sko! :)

Skrevet

mine finnes på Økonomisko til 99 kroner he he ...

da jeg giftet meg første gang kjøpte jeg sko til flere tusen kroner, på en brudebutikk i Danmark. Vonde å gå i, kjempekjedelige, men hun jeg dro sammen med overbeviste meg om at jeg bare måååååtte ha dem for de passet så bra til kjolen. Vel vel.

Heia Økonomisko og egne valg sier nå jeg bare

• Liker 1
Gjest kiara_pusen
Skrevet (endret)

Jeg fant mine på Brandos til den nette sum av 399,- De er midnattsblå og i sateng. Akkurat passe høye, eneste minuset er at det er stillett. Men jeg liker dem veldig godt, en liten fargeklatt.

IMAG0100.jpg?t=1345574363

Jeg har også festet slike "I do" diamanter bak, men de blir nok tatt bort siden jeg med flere leser i do... Ikke alt man kan ha selv om det ser morsomt ut på amerikanse bruder. :)

-------------------------------

Hjelp! Jeg får ikke forminsket bildet!

Endret av kiara_pusen
  • Liker 2
Skrevet

Jeg kjøpte forøvrig mine i spesialbutikk (ikke brudesalong), da jeg alltid har vanskelig for å finne pensko som er gode nok (dvs har god nok bredde).

Mvh Yvonne :heiaente:

Skrevet

Jeg kjøpte mine brudesko på brandos

så fiiiiine de var :)

Skrevet

Jeg er sikkert veldig rar ;) for jeg er ikke opptatt av sko i det hele tatt. De kommer jo knapt til å synes. Det eneste som er viktig for meg, er at de er gode å gå i. Har ikke begynt letingen ennå. Men jeg synes det er gøy å se på skoene til dere andre her, da :) Kanskje jeg bare venter på å komme ut av skoskapet? Hihi

Skrevet

Du er ikke rar i det hele tatt. Jeg har heller ikke det helt store skofokuset, og er mest opptatt av at de skal være gode å gå i hele kvelden. Jeg skal ut og reise den ettermiddagen også, så jeg vil de skal være lette å kippe av seg på flyet også. I det hele tatt mer opptatt av praktisk komfort enn utseende. Og at prisen var svimlende 99 kroner kommer jeg bare ikke over :)

Skrevet

Det var jo bare en helt genial pris! Tror jeg skal sjekke om de har de skoene her jeg bor også :) Takker så mye for tips!

Skrevet (endret)

Økonomisko her også. Pluss et par jeg kjøpte på Finn, som er hvite, med lavere hæl, og mer komfort ;-)

Disse fra Økonomisko (forøvrig forbausende gode å gå i!) Argh... Får ikke lagt med vedlegg fra iPad... Heller ikke linke ord... Jaja - det er iallfall den siste skoen på denne siden (de sølvfargede): http://www.okonomisko.no/kategori/16/pensko.html#2 ;)

Endret av Rakkerunge
Skrevet

Dette er de jeg hadde. Jeg kunne ikke ha så høye sko på grunn av balansen min. Betalte vel 1100 i en brudesalong, og de var utrolig gode å gå i! Jeg glemte helt at jeg hadde på meg sko, og jeg har veldig sarte føtter!

Og så er det Rainbow Club, så jeg skal få dem farget om når jeg bare får bestemt meg for farge! :jepp:

bea-pl_2.jpg

Skrevet

Hadde disse skoene jeg. Hadde en helt enkel kjole med blondebolero til og blondekant på sløret, så da ville jeg ha blondesko også :)

• Liker 7
Skrevet

Jeg kommer til å kjøpe ballerinasko som er gode å gå i, sannsynligvis i gult eller evt kjøpe en gul skoklips fra Etsy for å få litt farge.

Skrevet

Hadde disse : http://www.brandos.n...hy-ivory/a44437

Siden kjolen var såpass enkel følte jeg at jeg kunne slippe unna med litt stæsj på skoene. Utrolig gode å gå i var de også. Synd jeg ikke får brukt de igjen!

Så nydelige! Men hvorfor ikke bruke dem?

Skrevet

Så nydelige! Men hvorfor ikke bruke dem?

Tja, hva skal jeg bruke dem til da? De er jo veldig brudesko synes jeg. Blir nok til at jeg prøver å selge dem.

Skrevet

Bare å bruke dem det, nydelige var de.

Skrevet (endret)

80561-g.jpg

Var riktignok ikke jeg som sto brud - men brukte disse nylig i et brullup.

Fra Brandos.

Endret av O___o
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...