Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2004 #1 Skrevet 2. mars 2004 hei! fikk en parekringsbot idag, greit nok jeg skjønner hvorfor jeg fikk den men på en annen side var det såpass dårlig skiltet med skilt ang boten at jeg hadde ingen kunnskap. det hele er i et kjøpesenter hvor det står på automaten emd stor skrift at det er gratis parkering i 3 timer, under med liten skrift står det at det må uansett trekkes lapp å legges i bilen,dette siste så ikke jeg! ja det hang en infolpakat om dette på skyvedørene men da denne stod opp når jeg fikk inn så jeg heller ikke dette. boten er på 300. er det noe vits i å klage eller burde jeg bare betale og legge det bak meg?
LilleBille Skrevet 2. mars 2004 #2 Skrevet 2. mars 2004 Du må betale den uansett.. - selv om du klager. Men det skader jo ikke å klage - hvis du synes det var dårlig merket osv.. - og går det ikke så har du hvertfall prøvd..
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2004 #3 Skrevet 2. mars 2004 må en virkelig betale uansettom en mener at det ikke stemmer og ikke vil betale?
Gjest Poirot Skrevet 2. mars 2004 #4 Skrevet 2. mars 2004 må en virkelig betale uansettom en mener at det ikke stemmer og ikke vil betale? Ja, ellers går det til inkasso. Det var jo opplyst, og u har selv ansvar for å lese skilt. Du kan jo like fullt klage på skiltingen.
Englepusen Skrevet 2. mars 2004 #5 Skrevet 2. mars 2004 Om du må betale eller ei kommer an på om parkeringsselskapet er kommunalt eller privat. Er det kommunalt må du uansett betale før du kan klage. Er det privat kan du la være å betale før du klager. Inkasso er ikke lov hvis det er uenighet mellom partene. Men jeg tviler på at det nytter å klage for din del. Er det merket så er det din egen feil om du ikke får det med deg..
Arwen Skrevet 2. mars 2004 #6 Skrevet 2. mars 2004 Er det privat må du uansett betale før du kan klage. Er det privat kan du la være å betale før du klager.
Englepusen Skrevet 2. mars 2004 #7 Skrevet 2. mars 2004 Ups...sånn kan det gå. Den første private der skulle være kommunalt.
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2004 #8 Skrevet 2. mars 2004 dette er euorpark.. ja men de burde ta det mot seg da når de faktisk sa det var mange som hadde klagd på det og det er dårlig skiltet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå