Gå til innhold

krølltang eller krøllstav?

ulriken

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig lyst på krøller. Hva er best: ta permanent, bruke krølltang eller krøllstav?

Vil gjerne høre erfaringer og tips til produkter :)

Elsker disse krøllene

kr%C3%B8ller2.jpg

Endret av ulriken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva med bølgetang? Gir ca slike krøller som på bildet

Hva er forskjellen på bølgetang og krølltang/krøllstav?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker krøllstav, synes det går mye fortere enn med krøllstang, merkelig nok.. Og du kan få slike krøllete med stav, bare husk å gre gjennom håret etterpå med fingrene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker krøllstav, synes det går mye fortere enn med krøllstang, merkelig nok.. Og du kan få slike krøllete med stav, bare husk å gre gjennom håret etterpå med fingrene..

Går det fint på halvlangt hår?

Hvor mye koster det for krøllstav? Hvilke merke er bra og hva bør man styre unna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gorgeous Curl Wand som selges på makestyle.no er kjempe god! Går mye fortere med denne enn med en krølltang, og krøllene sitter i utrolig lenge. Håret mitt er veldig langt og tykt så med andre krølltenger går de ofte bort i løpet av kvelden, men med denne holder de til og med dagen etter.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går det fint på halvlangt hår?

Hvor mye koster det for krøllstav? Hvilke merke er bra og hva bør man styre unna?

Det skal gå bra. Jeg kjøpte min fra Remington, strålende fornøyd (kjøpte den etter at Hilde Christina skrev om den på bloggen sin..). Skal se om jeg finner pris på den :)

I mellomtiden, kan du kos deg med denne http://www.hildechristina.com/manedens-produkt-oktober-remington-style-professional-pearl-wand

Endret av adele.bethune
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt mye bra om Gorgeous Curling Wand, men selv vil ha en som gir litt større krøller. Forslag? Er så dårlig på sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal gå bra. Jeg kjøpte min fra Remington, strålende fornøyd (kjøpte den etter at Hilde Christina skrev om den på bloggen sin..). Skal se om jeg finner pris på den :)

I mellomtiden, kan du kos deg med denne http://www.hildechri...onal-pearl-wand

Takk for tips :)

Jeg skal absolutt kjøpe meg en sånn..håper også at håret mitt kan vokse fort og bli lengre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg curl wand, for jeg tok permanent for 1 års tid tilbake, og det funket bare ikke. Har langt hår jeg da, nesten ned til navlen. Fikk krøller i halve håret fra rota, men nederste del hjalp det ikke på:P så jeg kjappa meg å dusje flere ganger, og i ettertid fikk jeg krøller fra midt på håret og ned til spissene. Men krøllene er stygge krøller.

Så NEI, ikke ta permanent:p

Anonym poster: 1b1e48e38b9954c4d372a1763ff0baf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ønsker meg curl wand, for jeg tok permanent for 1 års tid tilbake, og det funket bare ikke. Har langt hår jeg da, nesten ned til navlen. Fikk krøller i halve håret fra rota, men nederste del hjalp det ikke på:P så jeg kjappa meg å dusje flere ganger, og i ettertid fikk jeg krøller fra midt på håret og ned til spissene. Men krøllene er stygge krøller.

Så NEI, ikke ta permanent:p

Anonym poster: 1b1e48e38b9954c4d372a1763ff0baf2

Hørtes kjipt ut..takk for tips! Greit å vite det da grunnen til innlegget er at jeg skal kanskje ordne håret mitt selv til bryllupsdagen min. Har veldig lyst å ha slike fine sommerlige krøller da,men det er jo mer risiko å ta permanent like før bryllupsdagen enn å kjøpe seg en krøllstav for å øve på den perfekte frisyren til den store dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg vil gjerne ha en krøllstav som er litt bred. Noen som vet om en? Ser Hilde Christina skriver at krøllene blir veldig små. På den minste delen, og det liker jeg ikke. Og så blir det styr å skulle drive på å passe på å bare bruke den tykke enden.

Noen som har tips??

Anonym poster: 194d542bfde1a29cd8d9e80ec3965f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg vil gjerne ha en krøllstav som er litt bred. Noen som vet om en? Ser Hilde Christina skriver at krøllene blir veldig små. På den minste delen, og det liker jeg ikke. Og så blir det styr å skulle drive på å passe på å bare bruke den tykke enden.

Noen som har tips??

Det blir jo ikke så mye styr!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir jo ikke så mye styr!

Leste i kommentarfeltet at noen slet med å holde håret på plass rundt den tykke delen. Hadde vært lettere med en der man slapp å tenke på det. Jeg er sinnsykt dårlig på hår, og har allerede tre krølltenger + en rettetang jeg ikke får til å krølle med, så det må være idiotsikkert lett for at jeg skal få det til. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i kommentarfeltet at noen slet med å holde håret på plass rundt den tykke delen. Hadde vært lettere med en der man slapp å tenke på det. Jeg er sinnsykt dårlig på hår, og har allerede tre krølltenger + en rettetang jeg ikke får til å krølle med, så det må være idiotsikkert lett for at jeg skal få det til. :-)

Lærer man seg teknikker, så sliter man ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærer man seg teknikker, så sliter man ikke ;)

Klarer tydeligvis ikke å lære meg teknikken da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer tydeligvis ikke å lære meg teknikken da :-)

Bruk hansken som er med, da slipper du brente fingre. Vanskelig å forklare, men du må nesten bare prøve :) Øvelse gjør mester, vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...