*Shira* Skrevet 2. mars 2004 #1 Skrevet 2. mars 2004 Noen som har sett den? Jeg har store forventninger til den. Har den på DVD hjemme, men må finne et tidspunkt mannen ikke er hjemme for han er slik en Action Jackson og liker ikke dype filmer.
punkyB Skrevet 2. mars 2004 #2 Skrevet 2. mars 2004 Jeg så den på kino og likte den - selv om den kanskej var litt for lang med tanke på hvor mye 'action' det var. Litt underfundig men bra story og fine skuespillerprestasjoner. Men altså en forh. rolig film men absolutt å anbefale.
Gjest Ethereal Skrevet 2. mars 2004 #3 Skrevet 2. mars 2004 Jeg har heller ikke sett den, men har den på PCen, og må se den en gang jeg er alene hjemme.
Salamandra Skrevet 2. mars 2004 #4 Skrevet 2. mars 2004 Jeg så den, og syntes ærlig talt ikke den var allverden.. Det kan skyldes de høye forventningene mine på forhånd, da.. Ble litt vel melodramatisk for min smak..
Siam Skrevet 2. mars 2004 #5 Skrevet 2. mars 2004 Enig med Salamandra. Jeg ble litt skuffet, jeg. :-?
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2004 #6 Skrevet 2. mars 2004 Jeg likte den veldig godt, selv om jeg hadde store forventinger-den ble jo innmari "hypet" opp på forhånd..men nå har jeg også alltid likt forfatteren Virginia Woolf, derfor var jeg ekstra interessert i historien.Synes uansett filmen er vakker og elegant laget.
Birgitte Skrevet 2. mars 2004 #7 Skrevet 2. mars 2004 Jeg leste boka først, og så siden filmen sammen med noen venner. Noen av dem hadde lest boka, andre hadde ikke. Og det som er spesielt er at alle vi som hadde lest boka først, ble så utrolig nedstemte av filmen. Jeg var trist og lei meg da filmen var slutt, da jeg hadde lest boka, var jeg inspirert til å LEVVA LIVET. De som ikke hadde lest boka synes filmen var for dyp og melodramatisk. Kanskje du burde se filmen førs og så lese boka ?
-Fisken- Skrevet 2. mars 2004 #8 Skrevet 2. mars 2004 Så den på kino og likte den helt sinnsykt mye! Anbefales. Men tror det er en litt mer "jentefilm" enn noe for gutter.
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2004 #9 Skrevet 3. mars 2004 JEg skjønte ikke denne filmen!! Kan noen forklare??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå