AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Bor på et sted hvor det nå ser ut til å "poppe opp" brudesalonger. Litt overdrevet kanskje, men jeg bor ikke akkurat i Oslo eller Bergen, og det er hele 3 brudesalonger her. Etter å lese på forumet så lurer jeg på om det er marked for disse butikkene? Får inntrykk av at veldig mange nå handler på nett og fra utlandet. Anonym poster: dedbae2c159b510169dfb0f56ea621f4
lilleGrethe Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 Jeg ville ihvertfall satt pris på å kunne velge mellom flere salonger. Før jeg giftet meg, var jeg innom ihvertfall 4 salonger for å prøve kjoler, og fant forskjellig utvalg i alle. Jeg tror nok de fleste fortsatt kjøper kjole fra butikk, heller enn på nettet - det kan nok virke som mange som er på KG kjøper eller vurderer å kjøpe på nett, men jeg vil tro det fortsatt er flest bruder som vil prøve kjolen før de kjøper. Om det er marked for 3 salonger der du bor, får tiden vise. I mellomtiden får du nyte utvalget, dersom det er din tur til å dra på kjolejakt snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå