AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Jeg skal i begravelse til en venninne. Jeg er i starten av 20-årene, det var hun også. Men jeg vet ikke hva som passer seg å ha på. Kan noen hjelpe meg? Anonym poster: d7f607c169d0803c78a866204dce4aea
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 Kondolerer. Det vanlige er jo svart, men både kjole, skjørt og bukser er ok. Sist jeg var i begravelse hadde jeg sorte, pene bukser, en sort bluse i litt blankt stoff og blonder, sort dressjakke og sorte ankelstøvletter. Utringning og korte kjoler er ikke ok. Anonym poster: 3f87385044b10723aa2b38c1371ab1e1 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #3 Skrevet 4. november 2012 Sort, pent og tekkelig. Anonym poster: a451f5b69605ac8fb70595a65bd309f5
Gjest Wilhelmine Skrevet 4. november 2012 #4 Skrevet 4. november 2012 Kondolerer! Synes det er fint og klassisk å gå i svart. Så ei komme i rosa t-sjorte med hjerter og jeans en gang, da skal jeg innrømme at jeg satte litt store øyne. Har gått i enkel, svart kjole med mørke strømper og jakke eller bolero over (uten glitter og fjas) i begravelse, men følte meg faktisk mer de gangene jeg brukte svarte dressbukser, en dus grålilla bluse og svart vest (pluss dressjakke ute). Trives vanligvis godt i kjole, men akkurat i begravelsene er det så "kaldt" både inni og utenpå at det føltes fint med bukser. Men det er jo bare meg da, både kjole, skjørt og bukser fungerer fint - men sørg for å se anstendig ut (ikke kort og utildekket, rent og pent og uten ting som drar unødvendig oppmerksomhet)
Aquarelles Skrevet 4. november 2012 #5 Skrevet 4. november 2012 (endret) Svart er helt grei farge i begravelser. Bruk kjole eller skjørt om du liker det best og viss været passer. Viss ikke så er bukse helt OK. Nå om vinteren kan det vere greit med en god kåpe vel? Det viktige er uansett at man er tilstede. Endret 4. november 2012 av Aquarelles 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå