AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Jeg og kjæresten har vært sammen i over 2 år og vært samboere i nesten 1 år. Og nå har han fått en ny kollega og nevnte navnet han, og det er en fyr jeg "nettdatet" et par mnd like før jeg traff kjæresten min. Han har et ekstremt sjeldent navn så jeg vet at det er samme fyr. Vi møtte aldri hverandre fordi vi bodde i hver vår ende av landet og nå har han tydeligvis flyttet hit, noe han snakket om den gangen at han hadde planer om. Jeg har null følelser for han men er nysgjerrig på om hvor mye mannfolk deler av seg selv med kolleger, og regner med at min kjære hadde fortalt det om han viste at jeg hadde kontakt med den fyren før. Trur du at de "vet om hverandre"? Prater menn mye om privatlivet sitt på jobb? De jobber ganske nært, er sammen nesten hele arbeidsdagen. Prater mannlige kolleger om dama, hva hun heter og sånt? For min del gjør det ingenting hvis kjæresten min får vite dette, jeg har ikke gjort noe galt og har ingenting å skjule. Jeg sa faktisk når han nevnte navnet at jeg vet hvem det er, og han sa bare "åja". Siden han ikke spurte så sa jeg ikke noe, hadde min kjære tidligere datet en av mine kolleger så trur jeg at jeg hadde foretrukket å ikke vite det, så derfor sa jeg ikke noe. Men hadde han spurt så hadde jeg vært ærlig. Jeg er jo kvinne og er vant med at på jobb så prater man med andre kvinnelige kolleger om privatlivet, altså man legger ikke ut om alt mulig men snakker om man er i et forhold/gift eller ikke, hvem partneren er og om man har barn, og eventuelt hvor gamle barna er osv osv osv. Er menn sånn? Jeg har tidligere opplevd at en tidligere flørt ble kollegaen min, og jeg vet ikke om noen andre på jobb fikk vite det. Trur dere det? Jeg jobber ikke der lenger og det har ikke noe å si uansett. Anonym poster: 95eb1b14943672a27b9034a8b029c3a8
Gjest Katten. Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 Kommer an på hvem de er og forholdet mellom dem. Altså, jeg hadde lett delt en slik detalj med mine beste kamerater, men tvilsomt med de jeg har et høvelig perifært forhold til.
Cata Skrevet 4. november 2012 #3 Skrevet 4. november 2012 Mnjei, dvs. de nevner henne jo dersom det er naturlig i sammenhengen, typisk: "Jeg malte stuetaket i går for kona ville ha forandring i heimen." Jeg tror også jeg vet navnet på koner/samboere til samtlige av mine mannlige kolleger, men det stopper ca. der. "Hun der hjemme" snakkes det generelt ikke mye om på jobb.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #4 Skrevet 4. november 2012 Jo forsåvidt, det er få kollegaer som forteller så mye om sin kjære så lenge man ikke spør Anonym poster: 95eb1b14943672a27b9034a8b029c3a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå