Nerdemamma Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Argh, kjenner jeg blir skikkelig lei nå. Vi skal begynne å leke oss litt med alfabetet her hjemme har vi bestemt. Og vi vil veldig gjerne ha slike flashcards, med bokstaven på, kanskje en liten tegning bilde av noe som begynner på den bokstaven og. De må gjerne være litt harføre og tåle mye lek. Jeg kunne godt lastet ned noen som jeg klipper ut og limer på papp, og før dere sier jeg kan bare bruke word, det blir så evig stygt! Så det vil jeg ikke. Jeg vil jo kjempe gjerne kjøpe en liten boks med slike kort, men finner jo ikke en eneste butikk med slike. Ville jeg hatt de på engelsk er det flust av de, men ikke på norsk. Hjelp noen? Hvor kan jeg få tak i slike kort?
Sulosi Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 Jeg fant på bokhandelen, husker ikke hvilken med det må ha vert Libris eller Notabene.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 Har også lett, jeg er rett og slett for lat til å lage selv på word. ;-) Her er guttungen så opptatt av bokstaver og kan såpass mange at vi synes det er på tide at han får noen slike Anonym poster: e24e75d19118137bcba4698c3e813e70
AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #4 Skrevet 5. november 2012 Mens dere venter på å finne dem, går det av å leke seg med bokstavmagneter, f.eks. På kjøleskapet. Treåringen vår synes det er sor stas, og har lært seg mye allerede. Så har vi også alfabetapper for f.eks. Ipad med norsk tale. Anonym poster: 0a3650021a1d5208433052c7f9e08cc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå