Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2004 #1 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg har lenge hatt lyst til å melde meg som blodgiver. Nå har det seg sånn at jeg ikke fyller 18 år før til sommeren :-( Er dette med alder et krav som er veldig strengt? (gjør det noe med et par måneder fra eller til?) Hvis det er tilfellet, kan jeg likevel melde meg som blodgiver med en gang, og så få "innkallelse" når jeg fyller 18? Eller må jeg da melde meg på nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 2. mars 2004 #2 Del Skrevet 2. mars 2004 Ja, tror det er strengt. Men du kan jo alt nå lese deg opp på informasjon. Uansett en kjempebra innsats og god gjerning!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2004 #3 Del Skrevet 2. mars 2004 Uff,synd :-( Men hvor lang tid tar det fra man melder seg til man begynner å gi blod? Hvis det tar lang tid, kan jeg jo kanskje melde meg allerede nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 2. mars 2004 #4 Del Skrevet 2. mars 2004 http://www.imano.no/clients/blodbanken/Des...topDefault.aspx Her er masse info. Du må nok være 18 før du melder deg, det er føst da du får lov til å fatte en slik beslutning: http://www.imano.no/Clients/Blodbanken/Des...ndex=1&tabid=18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 2. mars 2004 #5 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg meldte meg som blodgiver to måneder før jeg fylte 18, og det var helt greit. De hadde imidlertid litt rot i papirene sine, og det tok lang tid før de kalte meg inn... Jeg hadde dermed fylt 18 da jeg var der og ble registrert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 2. mars 2004 #6 Del Skrevet 2. mars 2004 Kontakt sykehuset og hør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 3. mars 2004 #7 Del Skrevet 3. mars 2004 Du må ha fylt 18, men du kan likegjerne gjøre det på bursdagen din, om du vil! Ring nærmeste blodbank du, og hør om du kan bestille time. Andre krav er bl.a. at du ikke har byttet sexpartner de siste 6 mnd, og ikke bruker narkotiske stoffer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå