AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Hei! Jeg er ei jente på 16 år. Folk sier at jeg er veldig moden for alderen. Grunnen er at det har hendt ganske fæle ting de siste 2 åra som har gjort at jeg har måttet blitt voksen og hoppe litt over ungdomstiden. Jeg var hos psykolog 2 ganger og hun sa dette også. Har lest en del tråder om ting som omhandler dette og jeg har fått med meg at mange kvinner her inne mener at det absolutt ikke går an å være moden når man er 16, så det er grunnen til at jeg forteller at til og med psykologen sa det. (jeg bor for meg selv også) For å komme til poenget. Jeg er vel en jente som er nokså populær blant gutta, men de på alderen min (16-19 år) er kun ute etter et ligg. Jeg vil finne meg noen jeg kan være i et forhold med, men når guttene kun vil ligge med meg så er ikke det så lett. Så har jeg møtt noen gutter på 20-23 som vil ha et forhold. Så det jeg lurer på er om det er greit? At en 16-åring og en 22-åring er i et forhold? Jeg vil ikke være med eldre gutter for å være kul som jeg har sett mange skriver her inne. Jeg bryr meg ikke om status osv. De gutta på den alderen er jo ikke barnslige for alderen sin heller. Mange av dem er populære blant jentene og tar høye utdanninger som viser at de ikke er dumme heller. Så jeg lurer jo på hva dere synes om det da? Anonym poster: baca2a7d6ad78022e0fb731f70124255 1
Gjest X-1 Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 Vel, mange eldre er kun ute etter eit ligg også, det må jo sies. Og mange på din alder er også ute etter eit forhold, det gjelder bare å luke de "gode" fra de "dårlige", ikkje alltid like lett, men.. Når eg var 16 (og eit halvt), så blei eg sammen med han eg no er gift med, han var 25. Dermed kan eg ikkje si at "nei fysj, du burde finne deg ein på egen alder!". Men, vær tålmodig, ta di tid, bli godt kjent med ein evt. gutt som du er interessert i, ikkje hopp til køys med noen før du er klar for det og ta vare på deg selv. Du er 16, gutter er ikkje alt og eit forhold kan vente til du finner den rette. Ikkje bli sammen med noen kun for å være sammen med noen ihvertfall. Og, forvent deg reaksjoner (not the good kind) dersom du blir sammen med ein eldre fyr. 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #3 Skrevet 4. november 2012 Jeg var sånn som deg ,jeg ts. Jeg hadde det fælt og derfor ble jeg mer moden før min tid. Men det er forskjell på å bli moden av fæle hendelser og det er forskjell fra å være moden av erfaring. Jeg tenkte det samme som deg, det var menn i 20 årene som ville ha meg,og som viste ordentlig interesse og ikke bare sex. men nå må du huske på at mange,mange menn i 20 årene er også kun ute etter sex,men de viser det ikke på samme måte som 16 år gamle gutter gjør. Her er akkurat det poenget jeg prøvde å lage,ja,du er moden,men du er ikke 20,du vet ikke hvordan det er å være 20 og du vet ikke hvordan 20 åringer tenker. Jeg merker det nå,fordi jeg var som deg,men jeg er 20 år selv nå,og selv om jeg var moden da,så har jeg blitt voksen nå. Stor stor forskjell! Ønsker deg lykke til uansett hva du måtte velge,og hvorfor være så negativ? det KAN jo gå helt fint-fint det. Men det er greit å være OBS på farene.. Anonym poster: 2ca0493dfac1dfd8e8f605f72adf37e1 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #4 Skrevet 4. november 2012 Jeg er 35 og 'gutta' jeg treffer er også mest ute etter sex... Anonym poster: 815ee035c9a5e30b7f43466c7133f6d8 2
Tokimer Skrevet 4. november 2012 #5 Skrevet 4. november 2012 X-1 skriver mye bra her. Som 16 så trenger du absolutt ikke stresse deg inn i noe forhold :-) Bli heller kjent med folk, og skulle det klaffe med en gutt du treffer, så ta det derfra. I og med at du er moden for alderen som du sier, så vil jeg tro at du lettere gjennomskuer en gutt som bare er ute etter en viss ting, enn de fleste på din alder. Og kan i så måte sile ut de verste, hehe. Angående det å bli sammen med en i 20-23 alderen, så sier jeg som de to andre her, det er ofte ikke noe stort problem. Det kommer vel mest ann på dere to, og foreldrene deres (om de aksepterer det). Men som det også allerede er nevnt, gutter kan like gjerne være ute etter bare sex fordi om de er mer voksne, og de er ofte flinkere til å manipulere enn en 16 årig gutt.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #6 Skrevet 4. november 2012 Mannfolk er bare ute etter sex uansett hvilken alder. De hadde sikkert tømt seg i en geit om de ikke fant noe annet. Desperasjon, kalles det. Anonym poster: 1796f9cbf5f47dbdfb07b38856ee04cd 2
Andreas8 Skrevet 4. november 2012 #7 Skrevet 4. november 2012 Korrigering, de mest utadvendte guttene er også de som er "på jakt" etter en bestemt ting. Friksjonsvarme. Det finnes mange, mange gutter på din alder som ønsker seg et langvarig forhold like mye som du gjør. Forskjellen er bare at de "jakter" ikke for de er ikke ute etter "kun en ting". De vil jo gjerne ha sex også, men da sammen med en de er i et forhold med.
Gjest Katten. Skrevet 4. november 2012 #8 Skrevet 4. november 2012 Dette med at gutter vil ha sex, kommer nok ikke til å endre seg med det første. 2
Anglofil Skrevet 4. november 2012 #9 Skrevet 4. november 2012 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Yvonne (mod)
Steinar40 Skrevet 4. november 2012 #10 Skrevet 4. november 2012 (endret) Når man er 16 år så er det altfor tidlig med noe seriøst forhold i dagens samfunn. Utdannelse er det TS først og fremst bør konsentrere seg om nå. Og gjør du det så beviser du at du er moden. Endret 4. november 2012 av Steinar40 2
Gjest Lurifix Skrevet 4. november 2012 #11 Skrevet 4. november 2012 Mannfolk er bare ute etter sex uansett hvilken alder. De hadde sikkert tømt seg i en geit om de ikke fant noe annet. Desperasjon, kalles det. Jeg tror jeg er et desperasjonsnivå høyere enn geiteknulling. Jeg er så desperat at sex er det siste jeg er ute etter.
Alina X Skrevet 4. november 2012 #12 Skrevet 4. november 2012 Mannfolk er bare ute etter sex uansett hvilken alder. De hadde sikkert tømt seg i en geit om de ikke fant noe annet. Desperasjon, kalles det. Anonym poster: 1796f9cbf5f47dbdfb07b38856ee04cd hehehehehehehehehehehe....nå lo jeg godt, det verste er at det er sant, var mange kuer og høns som fikk gjennomgå når bonden var sprengkåt.... anygay, du må nok opp i menn i 40 årene for å finne noen som er en smule seriøse.
hermoine Skrevet 4. november 2012 #13 Skrevet 4. november 2012 Ta deg god tid til å bli kjent med folk. Jeg vet ikke hvor godt du kjenner disse 20-åringene, men om de har uttrykt veldig tidlig at de vil være i et forhold med deg så hadde jeg tatt det med en klype salt. Det er veldig greit å bli ordentlig kjent med hverandre først:) Og du har ikke dårlig tid i det hele tatt! Om det er rart er opp til deg selv ja. Men som sagt så er det ikke alle som ser like positivt på det.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #14 Skrevet 4. november 2012 Mannfolk er bare ute etter sex uansett hvilken alder. De hadde sikkert tømt seg i en geit om de ikke fant noe annet. Desperasjon, kalles det. Anonym poster: 1796f9cbf5f47dbdfb07b38856ee04cd Jaja, det er slik vi er koblet fra naturens side så menneskene skal forplante seg, sånn må det være. Vi er alle etterkommere av menn som har lagd barn, så det ligger i blodet kan du si. Anonym poster: 9c9aecb7311177304bcda4da9f441100
Gjest Yellow Taxi Skrevet 4. november 2012 #15 Skrevet 4. november 2012 Når man er 16 år så er det altfor tidlig med noe seriøst forhold i dagens samfunn. Utdannelse er det TS først og fremst bør konsentrere seg om nå. Og gjør du det så beviser du at du er moden. Er ikke mange år siden jeg fikk min første kjæreste som 16 åring, vi har aldri hatt problemer og er nå fortsatt gift. Det finnes nok av modne gutter på 16, du må bare klare å finne dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå