Barbie Skrevet 2. mars 2004 #3 Skrevet 2. mars 2004 Jeg venter også.... Er det ikke i April en gang da? Hvert år gruer jeg meg voldsomt til å åpne den konvolutten. Heldigvis pleier det å være gode nyheter.
14062003 Skrevet 2. mars 2004 #4 Skrevet 2. mars 2004 Står på førstesiden til www.skatteetaten.no: "29. mar Utsending av selvangivelsen starter"
Lizzie Skrevet 2. mars 2004 #5 Skrevet 2. mars 2004 I Oslo blir de ikke sendt ut før etter påske visstnok. Husker ikke om det gjelder større deler av østlandet eller om det faktisk bare er Oslo.
14062003 Skrevet 2. mars 2004 #6 Skrevet 2. mars 2004 I Oslo blir de ikke sendt ut før etter påske visstnok. Husker ikke om det gjelder større deler av østlandet eller om det faktisk bare er Oslo. http://www.skatteetaten.no:/Templates/Arti...el.aspx?id=9256 Utsending av selvangivelsene starter i uke 14 (29. mars – 1. april). Skattytere i Oslo, Akershus, Østfold, i kommunene Gran og Lunner i Oppland og i Hedmarkskommunene Åsnes, Grue, Eidskog, Sør-Odal, Nord-Odal og Kongsvinger får selvangivelsen tilsendt etter påske, 13. – 15. april.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå