Gå til innhold

Elsker mannen, men tenner ikke på han...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ett lite problem, og jeg håper noen kan kanskje hjelpe meg litt her.

Problemet er som overskriften sier, at jeg ikke tenner særlig på mannen min lengre, jeg elsker han veldig høyt, men når det kommer til sex så er han litt kjedelig.

Mannen min pleier ofte å spørre om sex, han spør... han stryker meg ikke å tirrer meg til det, jeg savner at han stryker meg, og gjør meg våt, ikke bare spør "skal vi ha sex" også durer på,og det skjer så ofte, Dette har jeg sakt til mannen min, og som regel så legger vi oss i senga, så begynner han å leke med tissen sin, og gjerne stapper hånda ned i trusa mi, dette tenner meg ikke særlig og jeg har prøvd å snakke med han om dette.

En annen ting er at han ofte går med tissen ute å vifter rundt med den her hjemme, han leker med den og tuller med meg med den, han pleier å tulle med meg ofte å si "sug kuken min da" mens han flirer..dette er jo bare tull fra hans side, men jeg ser jo tissen hans hele tiden!

De fleste ganger er det jeg som må ri han, og han kommenterer en del på at jeg ikke kommer i alle stillinger, jeg kan kun komme om han ligger oppå meg eller tar meg i doggy, og oftest må jeg ha vibratoren til hjelp, og jeg føler dette kjeder han, og at jeg er dårlig i senga med mindre jeg rir han.

Han tror at 90% av alle kvinner får orgasme under sex, og snakker til meg som om jeg var unormal, og sammenligner meg med sexpartnere han tidligere har hatt, fordi alle de har fått orgasme under sex.

Og om jeg ikke kommer men bare han, så kaller han dette for medlidenhets knull, at jeg bare puler for at han skal komme, men sannheten er jo at ikke jeg vil komme med ikke kan, det er da ikke et medlidenhets knull forde..

Jeg hadde en liten "tørke" periode, der jeg overhode ikke ville ha sex, det gikk en uke mellom hver gang vi hadde sex, og da var han helt ifra seg, han kunne ikke forstå hvorfor vi hadde så lite sex og jeg følte forholdet holdt på å rakne pga det, jeg fortalte han jeg bare hadde litt tørketid der jeg ikke var så interesert men at det kom til å gå over, han måtte bare ikke mase på meg hver dag om sex for det var slitsomt for meg å høre..

Jeg har fortalt og snakket med han om dette her, untatt det med at han alltid leker å tuller med tissen sin, den er liksom ikke "hellig" lengre det er ikke noe han bare tar fram under sex og toalettbesøk, den er der hele tiden, kanskje det er tissen hans jeg er lei av, jeg vet ikke...

Puh det var godt å få skrivet dette ned...

Noen tips, kommentarer? Untatt den mest standard "dump han" det skjer ikke, jeg elsker han fordeom...

Anonym poster: 85a3404045345bdf8c03778e17abd4a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han hørtes veldig egosentrisk ut og som han har vanskelig for å sette seg inn i og forstå hvordan andre rundt han, som deg for eksempel, har det. Virker ikke som om det bryr han en gang.

Ikke rart du ikke tenner på å bli behandlet på den måten. Det ville ingen ha gjort.

Anonym poster: 5d560ee56a880c2e26efb830ba53f2b3

Skrevet

Sett dere ned og prat. Skru av tven og ha fullt fokus. Fortell han at du ikke tenner på at han spør deg om dere skal ha sex, at han går rundt med penisen sin å oppfører seg som en ape. Fortell han hva du liker, hvordan du vil ha det i senga. Her må man bare være ærlig. Kommer ikke til å bli bedre om du ikke tar ordentlig opp med han hva du vil.

• Liker 1
Skrevet

TS her

Ja han virker gjerne litt ego, men jeg tror han mangler litt kunnskap om dette, men han tror han vet alt i hele verden. Jeg forteller han hva jeg vil, og det blir ofte litt sånn "deal" i senga, "hvis jeg ligger oppå deg først, så kan du ligge oppå meg etterpå" jeg forstår vi begge skal både gi og ta under sexen, men den blir så...A4 på en måte. Vi prøver av og til nye ting, ikke alltid sex i senga, og en gang ville jeg at vi skulle prøve en masse rare stillinger, jeg fant en hau på nettet jeg ville vi skulle prøve, jeg synes det var morro og lo litt mens vi sto der på hodet og i helt absurde stillinger mens han tok dette mer alvorlig og synes det var litt turn off at jeg lo av det hele..man må jo også ha det morro under sexen, han tar alt så alvorlig.

Og bare det at med en gang han må ligge oppå meg så virker det som om han kjeder seg helt ekstremt...

Anonym poster: 85a3404045345bdf8c03778e17abd4a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...