Gjest Far25 Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Hallo folkens :-) Håper dere alle sammen har det bra og at ting går bedre for dere som har det tungt. Det er lenge siden jeg har vært her inne nå, men har da skrevet litt her inne det siste året :-P Men det er lissom min måte å komme meg gjennom ting på, bruke litt det forumet her og bloggen min som jeg skriver litt på innimellom. Siden sist så har ting snudd seg, jeg har ikke det savnet etter eksen lenger som jeg har hatt, vi gikk fra hverandre i Desember 2011 og hun VAR en viktig del av livet mitt. Ofte var jeg nervøs/bekymret for å miste ho og bli alene, men nå som tiden har jobbet og gått så går ting bedre, og det blomstrer om dagen.. Jeg har til og med fått meg ny kjæreste, hun er 7 år eldre, men vi har det bra sammen :-) Men samtidig så er det noe i bakhodet som ligger og lurer, innimellom er jeg litt nysgjerrig av meg og funderer på hva eksen driver med når jeg har vår felles datter i helgene. En annen ting er at jeg innimellom savner ho litt og skulle nesten ønske vi fant sammen igjen og kunne oppdra barnet vårt sammen. Selvom ting er bra så har jeg også litt dårlig selvbilde og er litt misunnelig på eksen som kan shoppe både det ene og andre og bor i den flotte leiligheten til 7500 og har nesten ikke utgifter :/ Mens jeg, ja jeg må nesten snu på hver krone for å få det til å gå rundt. Nå har jeg vært flink til å være med på konserter, show osv osv det siste året enn jeg har vært de 5 siste årene sammen med eksen, men alikevel sitter jeg her og føler meg ubrukelig. Og at jeg ikke når opp som den beste faren for vårt felles barn. Samtidig er jeg sliten om dagen, så tålmodigheten er ikke lang.. Nå fikk jeg ut litt frustrasjon også denne gangen, og hvis jeg virker sytete/klagete så er det bare å si til meg om det også.. Takk for at du ville lese innlegget mitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå