Gå til innhold

Så noen fliser i et blad..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er antagelig en loooongshot, men jeg får prøve likevel.

For en stund siden, antagelig i 2011 (men muligens 2010, eller begynnelsen av 2012), så jeg noen nydelige kjøkkenfliser i et blad. Jeg tror det var Bonytt, men det kan også ha vært BoBedre. Flisene var hvite, med en form for 3d-look med en sirkel eller halvsirkel. I bildeteksten ble de referert til som noe sånt som klassikere fra 70-80-tallet som nå ble solgt igjen. Nå pusser vi opp kjøkken, og disse flisene ligger og lurer i bevisstheten min, jeg tror de hadde gjort seg veldig, men jeg klarer ikke å finne igjen artikkelen for å finne produsent. Ikke finner jeg flisene på nettet heller etter timesvis med googling.

Noen som vet hvilke fliser jeg snakker om, eller husker artikkelen, eller som har gamle blader liggende og orker å bla litt....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usikker på hva du mener.. Er det "flate sirkler" eller opphøyde kuler? Var flisene firkantede?

Jeg har Bonytt fra flere år tilbake liggende, så jeg kan sjekke :)

Skrevet (endret)

Usikker på hva du mener.. Er det "flate sirkler" eller opphøyde kuler? Var flisene firkantede?

Jeg har Bonytt fra flere år tilbake liggende, så jeg kan sjekke :)

Selve flisene var firkantet, og så mener jeg sirkelen var opphøyet. Men at de var litt skrå opphøyd, Men jeg er usikker på om det var en halvsirkel på hver flis, satt sammen to og to, eller om det var en hel sirkel på hver flis. Ehm, er egentlig mye jeg er usikker på.. Begynner å bli lenge siden..

Det er fantastisk snillt om du orker å bla gjennom!

Endret av flickan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...