Gå til innhold

30-åringer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare for å pirke så må jeg nesten fortelle deg at en bmi på 25-29,99 klassifiseres som overvekt, mens 30+ klassifiseres som fedme

For meg blir det litt sånn poteito potato opplegg sikkert fordi jeg ikke er i mål gruppen selv men rett skal vel være korrekt så da retter jeg litt på meg selv og sier 18 kg, da klarer jeg å nå overvekt målet

Hu har piggsveisen og det giftige tonefallet allerede.. Alt a mangler er 1 år hvor a spiser en 2 liter med iskrem før leggetid hver kveld

Anonym poster: 3947735b0c3a07512696c00198ccff45

Skjønner ikke hvem som har satt fyr i tampongen din, jeg gidder ikke leke din personlige willy wonka å være sukker søt på et innlegg som oser tåpelighet lang vei.

Så om jeg noensinne har fornærmet deg så skal du vite at jeg noterer meg det på den ikke eksisterende lappen jeg noterer meg ting jeg virkelig ikke bryr meg om.

Poenget mitt er at i dagens samfunn der ens største frykt er å bli eldre, og der 50 åringer skal se ut som 22 åringer så er det ikke rynker som er hoved problemet, men den ekstreme angsten for å bli eldre.

Folk blir eldre, får andre prioriteringer, andre gleder, slik man har andre prioriteringer og andre gleder da man er 18 enn da man er 7, man kan ikke være 7 år for evig, slik man ikke kan være 18 for evig selv om noen kanskje kan være desperate nok til å tro det. Det handler om å bli voksen.

nå var det vel ikke barna som gjorde at hun mente de var kjerringaktige, mer klesstilen og hårfrisyrene?

Æææ, vet ikke om du har lest hi skikkelig om du ikke hadde fått med deg det men nå har jeg nå iallefall uthevet det som har med barn å gjøre, og jeg skjønner ikke hvorfor du siterer mitt innlegg når alle andre i tråden har fått med seg at jo da småbarnsmødre og barnesnakk mente ts gjorde deg til kjæring :rolleyes: rynker og vekt var vist også en faktor som gjorde at h*n følte seg snurt da h*n skjønte at h*n ikke skulle feste med Paris Hilton, eller at det ikke var en russefest men en reunionsfest ts skulle på..

Jeg er selv i starten av 30-årene, og har nylig deltatt på reunionsfest for russekullet mitt. Det som slår meg er at damene er skikkelig "kjerringer"; overvektige, kort sveis, begynner å få synlige rynker, kjedelig klesstil (ala tights med en lang top), allerede tobarnsmødre, kun interessert i å snakke om barna, osv. For en kjedelig kveld!

Anonym poster: 20e4c618bbc8e379ffc3c76138ebd4d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

For meg blir det litt sånn poteito potato opplegg sikkert fordi jeg ikke er i mål gruppen selv men rett skal vel være korrekt så da retter jeg litt på meg selv og sier 18 kg, da klarer jeg å nå overvekt målet

Skjønner ikke hvem som har satt fyr i tampongen din, jeg gidder ikke leke din personlige willy wonka å være sukker søt på et innlegg som oser tåpelighet lang vei.

Så om jeg noensinne har fornærmet deg så skal du vite at jeg noterer meg det på den ikke eksisterende lappen jeg noterer meg ting jeg virkelig ikke bryr meg om.

Poenget mitt er at i dagens samfunn der ens største frykt er å bli eldre, og der 50 åringer skal se ut som 22 åringer så er det ikke rynker som er hoved problemet, men den ekstreme angsten for å bli eldre.

Folk blir eldre, får andre prioriteringer, andre gleder, slik man har andre prioriteringer og andre gleder da man er 18 enn da man er 7, man kan ikke være 7 år for evig, slik man ikke kan være 18 for evig selv om noen kanskje kan være desperate nok til å tro det. Det handler om å bli voksen.

Æææ, vet ikke om du har lest hi skikkelig om du ikke hadde fått med deg det men nå har jeg nå iallefall uthevet det som har med barn å gjøre, og jeg skjønner ikke hvorfor du siterer mitt innlegg når alle andre i tråden har fått med seg at jo da småbarnsmødre og barnesnakk mente ts gjorde deg til kjæring :rolleyes: rynker og vekt var vist også en faktor som gjorde at h*n følte seg snurt da h*n skjønte at h*n ikke skulle feste med Paris Hilton, eller at det ikke var en russefest men en reunionsfest ts skulle på..

jamen jeg kjenner da damer i 30 åra som har unger men ikke er kjerringaktige likevel. Alle som får barn blir jo ikke ¨sånn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endel "venner", eller det vil si venner av dama som vi treffer i blandt på "fest". Disse er mellom 32 og 38, og herregud så kjedelig mange av dem er. Det prates KUN om barn. Fabian gjorde ditt, Eliana Rubia Neurotica gjorde datt. Man får bare lyst til å pælme både barn og kjerringer ut vinduet, sette på no gammal Ice cube og rocke løs. Er jeg heldig finner jeg en singel dude jeg kan prate musikk/politikk/filosofi med. Jeg prøver faktisk desperat å "sjekke opp" dudes. Finner en som ikke sitter å holder en jævla unge, og prøver desperat å få kontakt. Prøver dessuten å få face eller telefonnummer på fyren, for venner har jeg jo ikke lenger heller. Lenge leve tredveåra!

Hadde du møtt meg så hadde du garantert ikke blitt tytet ørene fulle av ungen min gjorde ditt og datt. Har ikke unge. Er snart 40 år og blir sprø selv av slike kjerringer. Ice Cube er ikke bra nok, her må det til Evanecence eller Cubanate- holder slike kjerringer på avstand.

Anonym poster: 250580edc125724392fdbee2bfee3a6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg gjette... Du er singel/ i forhold nr 222, lengste forholdet ditt varte i 2 år,

du har jobbet i div. serviceyrker, men aldri stått i en jobb mer enn max 1 1/2 år,

og har nylig begynt på en bachelor innen revisjon/økonomi/administrasjon

og føler du har sanket 180-vellykket-poeng?

Du trener 3-4 ganger i uka, er hos frisøren hver 5/6 uke og fikser på neglene ca like ofte?

Hva ved livet ditt er mer meningsfult enn to unger - mann - hus - bil - hytte og jobb?

Etter denne enorme reaksjonen å dømme er det tydelig du føler deg truffet av startinnlegget. Ts skriver ikke at det ikke er meningsfullt med barn, h*n poengterer ganske enkelt at de var kjedelige festpartnere som hadde latt seg selv forfalle til det ugjenkjennelige. Man trenger ikke nødvendigvis være en partyglad, notorisk singel, døgenikt som har vinglet fra det ene til det andre gjennom 20-årene, for å ønske at folk klarer å spare seg for epicentre of the universe-grad av navlebeskuelse de korte timer man er på fest.

Foreldre må begripe at barn ikke egner seg som smalltalk-tema med folk som ikke selv har barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darthoven

Etter denne enorme reaksjonen å dømme er det tydelig du føler deg truffet av startinnlegget. Ts skriver ikke at det ikke er meningsfullt med barn, h*n poengterer ganske enkelt at de var kjedelige festpartnere som hadde latt seg selv forfalle til det ugjenkjennelige. Man trenger ikke nødvendigvis være en partyglad, notorisk singel, døgenikt som har vinglet fra det ene til det andre gjennom 20-årene, for å ønske at folk klarer å spare seg for epicentre of the universe-grad av navlebeskuelse de korte timer man er på fest.

Foreldre må begripe at barn ikke egner seg som smalltalk-tema med folk som ikke selv har barn.

But they dont..

Sist jeg var på "fest" var det med 4 par, hvor alle hadde unger. Ikke bare hadde de unger, men de hadde også ungene MED seg. Yay! Paaarty time. Vi satt og hørte på barnemusikk, pratet om hus, innredning og bleier samtidig som vi nippet..jepp, vi nippet, til rødvin og småspiste tapas. Koselig NOK, men jeg trodde at de bare tok med seg ungene for å vise dem fram. Neida, når klokka ble ni, 9! så dro alle hjem. Da måtte jo vi dra også da..så da dro vi hjem og drakk oss drita og så på re-runs av seinfeld..

Jeg synes i det minste at man ikke burde annonsere noe som "fest" dersom det hele viser seg å være en slags barselsgruppe hvor alt fokuset er på en haug unger. Hadde jeg visst at det skulle blitt så kjedelig hadde jeg kjørt kjerringa dit, råna til Lillestrøm,vaska bilen, tatt meg en babb og henta hu tre timer seinere.

Endret av Darthoven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følte meg ikke støtt av innlegget. Det eneste som kan stemme overens med TS sine beskrivelser, er at jeg har flere rynker nå - enn hva jeg hadde for 5-10-15-20 år siden.

Jeg er ikke overvektig, går ikke i tights med lange topper over, har ikke kort hår, har ikke to barn og har ingen mann. 

Men jeg har hørt " åh herregud de kjærringene " - regla ganske mange ganger - og da fra personer som faller innunder kategoriene jeg nevnte.

Endret av O___o
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...