Gå til innhold

30-åringer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er selv i starten av 30-årene, og har nylig deltatt på reunionsfest for russekullet mitt. Det som slår meg er at damene er skikkelig "kjerringer"; overvektige, kort sveis, begynner å få synlige rynker, kjedelig klesstil (ala tights med en lang top), allerede tobarnsmødre, kun interessert i å snakke om barna, osv. For en kjedelig kveld!

Anonym poster: 20e4c618bbc8e379ffc3c76138ebd4d2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meir interessant når kjerringane vert 60, då er ikkje borna så viktige lenger.

Endret av Rskre
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi 20-åringer er mye mer spennende. :danse:

:briller2::flekke:

Ja, det er jeg helt enig i! 30-åringer: dere er ikke gamle kjerringer ennå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv i starten av 30-årene, og har nylig deltatt på reunionsfest for russekullet mitt. Det som slår meg er at damene er skikkelig "kjerringer"; overvektige, kort sveis, begynner å få synlige rynker, kjedelig klesstil (ala tights med en lang top), allerede tobarnsmødre, kun interessert i å snakke om barna, osv. For en kjedelig kveld!

Neimen Søren og, jeg som er 28 har da bare 2-4 år på meg til å legge på meg 30 kilo slik at jeg kan nå en bmi på over 30 som klassifiserer som overvektig, humpe på meg to barn med min steriliserte samboer, og få både års kort og rabattkort på "brun og blid" slik at jeg kan virkelig meske på meg en rynkehud som ser ut som dette:

rynker.jpg

Slik at jeg kan forfylle dine tanker om 30 åringer.

Newsflash: ikke alle går fra en 14 åring til en 60 åring på den timen de fyller 30. Men folk forandrer seg i takt med tiden, noe annet hadde da virkelig vært rart. Kanskje du er på jakt etter en Jan Thomas figur med vagina som er hysterisk redd for å bli eldre, med 12 liter botox innenfor, hva vet vel jeg? Men selv om du tror du en ungfole på gamlehjem så er det da helt normalt og vanlig at kvinner i begynnelsen av 30 årene har fått sine små knøtt, hva er kjæringaktig med det? Skulle de ventet til de var 40 mener du med større spontanabort sjanse for at du skulle ha en gøy fest?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg til å bli 30! Syns det er en utrolig fin alder. Og TS bare fordi klassevennene dine var slik, trenger ikke å bety at alle 30-åringer er slik.

Anonym poster: 205ac137545e8d9e1253915230835f13

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overvektig , kort hår , tights og mødre? Ja , DET må bli kjedelig fest!! Myyye gøyere å feste med tynne , langhåret , minikjole jenter m chihua i armkroken!

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg skjønner veldig godt hva du mener. Men veit ikke helt om det er alderen som er problemet, eller det faktum at de har blitt besteborgerlige familiemødre... Min bestevenninne blei nemlig slik allerede i begynnelsen av 20-åra. Men veit heldigvis om flere kule mødre, som faktisk er inspirerende forbilder for hvordan jeg selv ønsker å bli en dag, så har enda ikke mista heeelt troen på kjernefamilien som institusjon. Men synd med disse gamle skolevenninnene dine :-(

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men.. om disse "kjedelige skolevenninnene" dine har det bra med det livet de har, hvorfor skal du bry deg?

Og du har tydelig ikke så mye kontakt med flere av dem siden dette kom som en overraskelse så igjen... hvorfor bryr du deg så veldig?

Kan de ikke få ha det livet de er fornøyde med?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var på klassegjenforening som 30 åring hadde de fleste mennene lagt på seg 30 kilo og fått mage, mistet håret og var mest opptatt av å snakke om jobben og garasjen de bygde ( i likhet med damene) så det handler bare om at de har litt andre prioriteringer i denne alderen. Når barna blir litt større finner de ofte seg selv igjen.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg asså!!

Forresten,lurer virkelig på hva disse kjærringene sa om deg.....

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

i dei ulike periodane i livet er det ulike ting ein prioriterar. Barn, jobb og familie er nok ganske rådane i 30 åra.

Du var nok sikkert eit samtaleemne du og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo egentlig ikke så ungt å være 2 barns mor i 30 årene. Og rynker kan man jo få i 20-årene. Alderdom kan dessverre ingen av oss unnvike. Kanskje en idee å ta et oppgjør med seg selv og om man er fornøyd med det livet man lever? Som oftest kommer sånt til uttrykk med å kritisere og se ned på andre, at man ikke føler seg så vellykket selv. Man kan jo ikke bry seg om eller elske andre uten å elske seg selv kjære deg!

Anonym poster: 02e03615a7af241228865473bdb10d74

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darthoven

Har endel "venner", eller det vil si venner av dama som vi treffer i blandt på "fest". Disse er mellom 32 og 38, og herregud så kjedelig mange av dem er. Det prates KUN om barn. Fabian gjorde ditt, Eliana Rubia Neurotica gjorde datt. Man får bare lyst til å pælme både barn og kjerringer ut vinduet, sette på no gammal Ice cube og rocke løs. Er jeg heldig finner jeg en singel dude jeg kan prate musikk/politikk/filosofi med. Jeg prøver faktisk desperat å "sjekke opp" dudes. Finner en som ikke sitter å holder en jævla unge, og prøver desperat å få kontakt. Prøver dessuten å få face eller telefonnummer på fyren, for venner har jeg jo ikke lenger heller. Lenge leve tredveåra!

Endret av Darthoven
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endel "venner", eller det vil si venner av dama som vi treffer i blandt på "fest". Disse er mellom 32 og 38, og herregud så kjedelig mange av dem er. Det prates KUN om barn. Fabian gjorde ditt, Eliana Rubia Neurotica gjorde datt. Man får bare lyst til å pælme både barn og kjerringer ut vinduet, sette på no gammal Ice cube og rocke løs. Er jeg heldig finner jeg en singel dude jeg kan prate musikk/politikk/filosofi med. Jeg prøver faktisk desperat å "sjekke opp" dudes. Finner en som ikke sitter å holder en jævla unge, og prøver desperat å få kontakt. Prøver dessuten å få face eller telefonnummer på fyren, for venner har jeg jo ikke lenger heller. Lenge leve tredveåra!

:laugh: Jeg føler med deg!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ulike stadier i livet.

Jeg var småbarnsmor til to i en alder av 26, og skikkelig kjærring :fnise: Når graviditetskiloene henger på, og hverdagene går i ett, er det lettvint med tights og tunika, og kort lettstelt hår!

Nå er jeg nærmere 40 enn 30, og både føler meg bedre og ser bedre ut enn jeg gjorde for ti år siden. Ble senest i sommer spurt om leg da jeg skulle kjøpe øl.

Uansett, synd at det plaget deg sånn. Jeg er nemlig ganske sikker på at det ikke plager dem du irriterer deg over, så sånn sett er det ganske bortkastet energi ;)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg gjette... Du er singel/ i forhold nr 222, lengste forholdet ditt varte i 2 år,

du har jobbet i div. serviceyrker, men aldri stått i en jobb mer enn max 1 1/2 år,

og har nylig begynt på en bachelor innen revisjon/økonomi/administrasjon

og føler du har sanket 180-vellykket-poeng?

Du trener 3-4 ganger i uka, er hos frisøren hver 5/6 uke og fikser på neglene ca like ofte?

Hva ved livet ditt er mer meningsfult enn to unger - mann - hus - bil - hytte og jobb?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange som følte seg tråkket på tærne gitt.

Dette er det mest idiotiske argumentet jeg vet om.

Er man kritisk til startinlegget så er man enten misunnlig/tråkket på/dum osv.

Hva om man bare synes startinlegget var lite imponerende i seg selv?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...