Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går og legger meg...alene..

Jeg våkner opp og gir vår sønn mat...alene..

Jeg tar være på han..alene..

Jeg går tur..alene..

Jeg trener...alene..

Jeg lager mat...alene..

Bor alene? Nei... har samboer! Men han kommer aldri å legger seg, lager aldri middag til meg, er aldri romantisk, gav meg aldri massasje da jeg gikk gravid og var sliten i bein og rygg. Vi har enda ikke hatt en trilletur sammen...

Jeg er lei av å oppleve alt selv.. og jeg kjeder meg med han nå! Opplevelser alene er like verdifulle, men ikke fullt så artige som når de deles! Har prøvd å si det til han.. og han har hørt det i klartekst. Men det blir ikke annerledes.

Hva gjør jeg? Er trist, ensom og lei..

Anonym poster: 51bdaa60bd0fc5842425b548970edd34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du gjør det som trengs for at DU blir lykkelig og ikke føler deg ensom lengre.

• Liker 2
Skrevet

Høres trist ut. Du kan ikke forvente at han skal massere ryggen din hele tiden, men du kan i hvert fall forvente at han kan være med på trilletur med sitt eget barn.

Skrevet

Finnes en mellomting på "aldri" og "hele tiden" ;-)

• Liker 2
Skrevet

Hva er samboeren din opptatt med, siden han aldri er med deg på noe?

Trist at han ikke en gang er engasjert i barnet sitt.

Skrevet

Jeg har sagt til han at jeg kjeder meg.. at jeg synes han er kjedelig.. at jeg er ensom.. osv.

Men vi har ikke kommet lengre!

Skjønner at han vil være lengre oppe, men jeg våkner stadig alene når sønnen skal ha mat. Og nå er det kl 4 og ingen samboer.. du kan tenke deg for et sex liv!

Maste tom på sex etter fødsel. Det var klar ferdig ferdig! Og en uke siden.. etter det INGEN interesse. Men jeg har! Samtidig så blir jeg ikke så veldig hypp på han om dere skjønner.. vi har jo ikke noe til felles lengre...tsunami

Skrevet

Tsunami = ts ;)

Han er jo der for barnet sitt. Men jeg elsker å ta meg av han så.. han er sliten fra jobb så da tar jeg kveldsskiftet og :P Skulle bare ønske vi kunne gjøre mer sammen.. uansett hva det er..

Ellers er han ikke opptatt med noe i grunn. Ligger på sofaen mens jeg er ute å går tur, eller sover, trener el.l.

Skrevet

Jobber han turnus siden han kan legge seg sent i ukedager osv.?

Vet ikke hva jeg skal råde deg til, synes det er dårlig oppførsel fra hans side.

Du har snakket med ham, og han gjør ingen endringer likevel?

Prøv igjen, og få ham til å forklare hvorfor dere ikke kan gå til sengs samtidig. Kanskje greit å ikke ta alt du skriver om her på en gang, men ta opp det du synes er det viktigste.

Når det gjelder trening, så trener jeg mye selv, men det forhindrer meg ikke fra å være med på andre ting. Da får han heller droppe en trening for å gå tur sammen med dere. Men det kan virke som det er viljen det står på.

Dere burde være det viktigste i livet hans nå.

Skrevet

Det er jeg som trener. Ikke han. Har snakker med han om at jeg ønsker at vi blir aktive. Tar søndagstur og er ute på ski osv.. men det er ett år siden nå.

Ja, må vel ta det opp med han igjen.. men vet ikke om jeg gidder! Lei av detta.. og da er det ikke gunstig å snakke om noe som helst tilsier erfaringene meg.

Han jobber ikke turnus nei.. bare litt sær på å lege seg. Vi ligger på hver vår side av sengen og. Ingen fysisk kontakt.. bah :(

Skrevet

Det er noko som heiter i gode og vonde dagar, i kvart fall kjem bygdefolket det i hug.

Skrevet

Det er noko som heiter i gode og vonde dagar, i kvart fall kjem bygdefolket det i hug.

Kan ikke minnes å ha sagt noe om å stikke av heller.. den konklusjonen dro du ut helt på egen hånd..

Bare lurer på hva jeg skal gjøre..

For jeg er ensom og ønsker å dele opplevelsene mine med noen...ts

• Liker 1
Skrevet

Tsunami = ts ;)

Han er jo der for barnet sitt. Hvordan da? Men jeg elsker å ta meg av han så.. Gi mannen en faktisk sjangse til å være alene med barnet!! han er sliten fra jobb så da tar jeg kveldsskiftet og :P Skulle bare ønske vi kunne gjøre mer sammen.. uansett hva det er..

Ellers er han ikke opptatt med noe i grunn. Ligger på sofaen mens jeg er ute å går tur, eller sover, trener el.l. Men han sr vel til barnet når du trener? Hvor gammel er ungen?

Anonym poster: f6e228dd158500321410ed72a21caf4a

Skrevet

Et relevant råd i den gitte problemstillingen...

1. Hvem sier at han ikke får mange muligheter til å være med barnet?

2. Hvem sier at han er lite med barnet?

Mitt ønske er å gjøre ting SAMMEN!... ikke så mye med hans tid alene med barnet! Jeg ønsker å ha en partner å dele ting med... nå har jeg ikke det. Han var sånn før, men ting er snudd. Ts

Skrevet

Samlivskurs.

Hvorfor skal det ha noe å si for at han skal ha lyst til å finne på noe med meg..?

Dessuten finnes det ikke her vi bor..

Skrevet

Hvorfor skal det ha noe å si for at han skal ha lyst til å finne på noe med meg..?

Dessuten finnes det ikke her vi bor..

Nei... Si det? Kan det være noe så føkkings revelusjonerende å fortå at kommunikasjon er nøkkelen til alt? For alt du vet så sliter han med sitt og aner ikke hvordan det skal formidles. Du bare antar at han ikke er interesert, men orker ikke tenke tanken på om du faktisk gjør noe som støter han fra deg. Jeg har vert din samboer, og grunnen til at jeg var slik var klokkeklar, det var hennes ulidelig sytete, gnålete og besservissende måte å si ALT på som fjernet all lyst på ALT. Hun er nå en eks og takk for det! Hun fantes ikke villig til å endre seg så jeg gav opp og gikk. Det vil si, jeg innså at dette aldri ville gå når hun begynte å pule andre menn i stede for å se på seg selv.

Skrevet

Nei... Si det? Kan det være noe så føkkings revelusjonerende å fortå at kommunikasjon er nøkkelen til alt? For alt du vet så sliter han med sitt og aner ikke hvordan det skal formidles. Du bare antar at han ikke er interesert, men orker ikke tenke tanken på om du faktisk gjør noe som støter han fra deg. Jeg har vert din samboer, og grunnen til at jeg var slik var klokkeklar, det var hennes ulidelig sytete, gnålete og besservissende måte å si ALT på som fjernet all lyst på ALT. Hun er nå en eks og takk for det! Hun fantes ikke villig til å endre seg så jeg gav opp og gikk. Det vil si, jeg innså at dette aldri ville gå når hun begynte å pule andre menn i stede for å se på seg selv.

Oij.. tror det var greit hun slapp å ha det som kjæreste jeg! You got some issues, man...

• Liker 2
Skrevet

Oij.. tror det var greit hun slapp å ha det som kjæreste jeg! You got some issues, man...

Jeg har den dypeste medfølelse med han stakkaren som deler seng med deg...

Skrevet

Hmm.. Jeg har da virkelig kun spurt om råd i min situasjon her. Han kan ha sine problemer, da vet ikke jeg noe om det.. men fremdeles ønsker jeg å høre om hva jeg kan gjøre.

Det virker nå til at du er litt for mye inn i din egen situasjon til å gi meg råd i min situasjon.

Ts

• Liker 1
Skrevet

Jeg har den dypeste medfølelse med han stakkaren som deler seng med deg...

Hahaha ;) du snakker om at ts ikke vet om hva det er med mannen, men drar ut konklusjoner om hvordan hun er og hvordan deres forhold er.

Du kjenner heller ikke meg og min partner.

Du er en rimelig fordomsfull mann!

Vet ikke hvorvidt det var du som valgte å ikke være sammen med besservissern din eller om det var hun Om ikke gadd å være med deg da hun stakk å pulten på andre som du sa.. jeeeez

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...