Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mor har spurt meg om å skrive en julegaveliste så fort som mulig pga. praktiske årsaker. Nå skal det sises at hun og familien nesten ikke kan kjøpe en gave som ikke står på en liste og jeg har både jul og bursdag og flere i familein som skal kjøpe til meg så føler alltid jeg må komme med en lang liste så de har litt å velge i. Å det er en utfordring hvert år siden jeg ofte ønsker meg penger til støre ting elelr ting som du bare kjøper på nett.

Dette har jeg kommet på til nå

Turkis pengebok fra Morris (vanlig størrelse)

Ugle forkle fra Åhlens

Nattbokse

CD: Vamp

Gavekort på klær

hva ønsker du deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gaver kjøpt hos organisasjoner som gir pengene til veldedighet. Særlig ønsker jeg at noen skal kjøpe meg hettegensere og ting fra Dyrebeskyttelsen.

IQ-leker til hunden

Digital kjøkkenvekt

Kule cupcakesformer

Stilige konditorfarger

Toalettmappe

Gavekort på Foto Knudsen eller andre fotobutikker

Sokker med prikker og fine farger

Dype, litt større middagsskåler

Ny stavmixer

Skjerf

Planter, særlig kaktuser

Det er det jeg kommer på i farten. :)

Skrevet

Ansiktrens fra decleor

Md formulations face og body scrub

Abb på blad

Lykter fra bohus

Putetrekk

iTunes gavekort

Tynne ullsokker

Hjemmestrikket baggy lue

Genser fra vila

Hårkur

Nattkrem

Det jeg kommer på i farta :)

• 3 uker senere...
Skrevet

jøss takk for mange gode svar

Skrevet

Jeg har også laget en lang liste i år, her er noen av mine:

hårolje fra Body Shop

ullsokker

øredobber

notatbøker

noen navngitte romaner fra en forfatter jeg liker (kan gjerne være brukt eller pocket)

noen navngitte kopper fra en interiørbutikk jeg liker

samme, bare bestikkdeler

bakeboller

skjerf

bordlampe

skibukse

pizzabrett

grytekluter

pepperkvern

duftlys

Skrevet

virker som det er intriør, klær, praktiske ting til hjemme og hygene produkter som går mye igjen her. Vil det si at det er sikre ting også å GI i gave?

Gjest Bartenina
Skrevet

virker som det er intriør, klær, praktiske ting til hjemme og hygene produkter som går mye igjen her. Vil det si at det er sikre ting også å GI i gave?

Det er tommelfingerregelen min i allefall :-)

Min liste, kanskje noe ambisiøs:

FINE løpesko

Kompresjonstights og -strømper

Sminke i alle former, men ikke sånn H&M-sminke

Fine sofaputer

Duker

Gavekort på massasje/spa

Klær

Pynteting til leiligheten, eks lysfat, lys o.l.

Hårkur

Stereo til bil

Smykkestativ evt fine bokser å oppbevare de i

Gode bøker

Gode Blurayer

Stor kasserolle

En tur til syden :plystre:

Hmm, trodde jeg ønsket meg mer... hadde bursdag for en mnd siden, sikkert derfor jeg kommer på bare svada :P

Skrevet

Vær forsiktig med å gi interiørting hvis du ikke kjenner mottaker veldig godt. Du kan ende opp med å gi dem noe de absolutt ikke vil ha fremme :P. Jeg pleier ikke å gi interiørting eller klær til folk jeg ikke vet hva vil ha av disse tingene. Da er det bedre å gi praktiske ting som du sier eller til og med spiselige ting. Hygieneprodukter går fint hvis du kjenner personene, dumt å gi et kostbart kremsett og så tåler ikke mottaker det som er i dem o.l ^^ Bare tips fra min side =)

Skrevet

Jeg syns interiørting, klær, praktiske ting til hjemmet og hygieneprodukter er flotte julegaver. Men uansett hva det er man kjøper av disse tingene, er det viktig at man kjenner personen som får det, og vet sånn ca. hva personen liker/trenger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...