Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en snart 20 år gammel jente som bare må få ut litt frustrasjon. Jeg er så forferdelig ensom. Eller, jeg føler meg ensom. Hvorfor aner jeg ikke. Jeg har verdens beste venner som jeg treffer hver dag, både på skolen og på privaten. Men jeg føler alltid at noe mangler.

Jeg er en forholdsjente. Det har jeg alltid vært. Jeg trives ikke som singel, men har ikke lyst å finne det "første og beste" heller. Jeg vil ha en som oppriktig bryr seg og som er rett for meg. Så langt har jeg vært så uheldig som man kan bli. Den første var utro og den andre stakk av uten et ord. Føler jeg er tiårets verste kjæreste, siden absolutt alle har gjort noe som tilsier at de ikke vil ha meg! Mister liksom litt troen på mannfolk. Har holdt på med to stykker etter det siste forholdet, og det gikk rett vest med begge. De kom begge med "det er ikke deg, det er meg". Yeah right!

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Orker ikke å fortsette i denne bobla. Jeg orker ikke å være ensom lenger. Men jeg står helt fast. Jeg er livredd for å bli såret igjen. Det har skjedd hver eneste gang. Kjenner jeg blir smågal av hele situasjonen. Jeg er så sliten! :sukk:

Anonym poster: c1d9ca7010afdebea5162187ad472569

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes ingen garanti for at du ikke blir såret igjen, men forholdsjenter pleier ikke å gå lenge single så akkurat det tror jeg ordner seg.

Var vel neppe en trøst, men om noe så er jeg i samme båt som deg bare at jeg er gutt.

Anonym poster: 31a9d4689e7b34b47c4585a12a4518d7

Skrevet

Det er mange douchebags der ute, men glem ikke at mellom dem er det mange helt supre karer som er både tillitsfulle og flotte. :) Kjipt å gå glipp av sistnevnte på grunn av at du er redd for førstnevnte?

Tror bare du må droppe disse tankene om å bli såra igjen, og komme deg ut på markedet igjen. Det er eneste måten. Selvfølgelig føler du for at noe mangler - du trives jo ikke i singelrollen.

Skrevet

Mange staute karar på Bondeungdomslaget, ikkje noko utruskap der i garden.

Skrevet

Trøst deg med at for hver drittsekk, kommer man et steg nærmere drømmeprinsen.

Noen ganger lønner det seg å bruke litt tid på å finne seg en kjæreste, selv etter at man har sett seg ut det man tror er prinsen.

( snakker av erfaring)

Anonym poster: 2361c3d0da577d73c4a3004b1c14cae0

Skrevet

Mange staute karar på Bondeungdomslaget, ikkje noko utruskap der i garden.

Nei, utroskap i vågå har vi ikke hørt om.

Anonym poster: 31a9d4689e7b34b47c4585a12a4518d7

• Liker 3
Skrevet

Sukk, jeg håper jeg treffer en bra fyr snart. Jeg er så lei av å bare treffe drittsekker. Som pappa sier så er jeg en skikkelig drittsekkmagnet. Er vel en smule naiv også, og tenker kun det beste om dem. Så jeg har vel litt meg selv å takke også.

TS

Anonym poster: c1d9ca7010afdebea5162187ad472569

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...