Jenn Skrevet 2. mars 2004 #1 Skrevet 2. mars 2004 Jeg har begynt å jogge en del, men merker at det som forsvinner av fett er der hvor det absolutt IKKE skal forsvinne - brystene. Hva for en type kondistrening kan man trene uten at de forsvinner helt? Eller bruker jeg feil BH? hehe.....noen tips eller? Det er jo umulig å kombinere løping og beholde størrelsen der.
Gjest gjest1 Skrevet 2. mars 2004 #2 Skrevet 2. mars 2004 Når man går ned i vekt, fjerner kroppen fettet der kroppen trenger det minst. Fettet i brystene er ikke det mest nødvendige. Jeg vil tro at det ikke er noe du kan gjøre for ikke å slanke bort brystene dine. Dessverre. Kondisjonstrening minsker fettprosenten i kroppen. Du kan jo trene styrke derimot. Da får du en strammere kropp... Kan ikke så mye om dette her, men jeg tror jeg har ganske riktig.
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2004 #3 Skrevet 2. mars 2004 De regner vel 10 gram pr bryst pr kg tapt vekt. Går man ned 10 kg mister man ca 100 gram på hvert bryst. Men det er jo også individuelt fra person til person.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå