AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Har nå veldig dårlig samvittighet og ser ned på meg selv akkurat nå!Fatter ikke jeg kunne finne på å gjøre noe sånt... Facebook- profilen hans var oppe, av ren nysgjerrighet gikk jeg inn på innboksen hans og begynte å lese meldinger. Holdt først på å logge han ut, men dette ville jeg ikke. Jeg gikk i gjennom noen meldinger og fant ikke mye, egentlig ingenting Har kjempe dårlig samvittighet nå og føler meg ikke vel. Trodde aldri jeg kunne finne på å gjøre det. Elsker gutten min over alt og vet han elsker meg, vi har det KJEMPE FLOTT sammen. Enda satt jeg her og HÅPET nesten på å finne noe!?!!! Dårlig samvittighet for at jeg krenket privatlivet hans, og enda verre fordi jeg nesten håpet på at det var noe jeg kunne finne... Flere samtaler med noen venninner, ingne flørt.. normale artige samtaler, med mye artig humor. Det føles nesten ut som jeg har vært utro! :( :( :( :( Anonym poster: 7aa008356349f517ab0012901462b912
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 Vel, gjort er gjort og spist er spist. Ingen skade skjedd, så lat som ingenting og vær god for at du har en flott kjæreste! Anonym poster: 1de5739d0c91ca0a370a4db6e656d838 2
Rubies_ Skrevet 4. november 2012 #3 Skrevet 4. november 2012 Høres nesten ut som om du ønsker å finne noe ja, siden du snoker uten at du egentlig har mistanke om noe. What's up with that? Du burde ha dårlig samvittighet.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #4 Skrevet 4. november 2012 Mennesket er nysgjerrig av natur, og godt er det. Bare glem hele greia og ikke gjenta det. Anonym poster: 148bb68279178934b4917199d55d077b 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #5 Skrevet 4. november 2012 AB: Ja, er veldig takknemlig for flotte kjæresten min. Vært sammen en stund nå og vi har det kjempe fint. Ei har noen av oss noen gang vært utro. Rubies_ må jo innrømme at jeg ønsket å finne noe, men hva ? har absolutt ingen mistanker, ingenting...!! Han er for god til å være sann min tidligere eks (snoket aldri fb profilen hans just to say it. ) - Han var aldri noe god, løy mye om det ene og det andre, som alltid kom fram til slutt. Jeg vet ikke hvorfor jeg snoket profilen hans, heller ingen anelse på hva jeg ønsket å finne. Det gjør vondt i hjertet!! Anonym poster: 7aa008356349f517ab0012901462b912 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #6 Skrevet 4. november 2012 Innlegget over skrevet av meg ts. =) Vil aldri gjenta det!!!! ts Anonym poster: 7aa008356349f517ab0012901462b912 1
Rubies_ Skrevet 4. november 2012 #7 Skrevet 4. november 2012 AB: Ja, er veldig takknemlig for flotte kjæresten min. Vært sammen en stund nå og vi har det kjempe fint. Ei har noen av oss noen gang vært utro. Rubies_ må jo innrømme at jeg ønsket å finne noe, men hva ? har absolutt ingen mistanker, ingenting...!! Han er for god til å være sann min tidligere eks (snoket aldri fb profilen hans just to say it. ) - Han var aldri noe god, løy mye om det ene og det andre, som alltid kom fram til slutt. Jeg vet ikke hvorfor jeg snoket profilen hans, heller ingen anelse på hva jeg ønsket å finne. Det gjør vondt i hjertet!! Anonym poster: 7aa008356349f517ab0012901462b912 Det åpenbare? Siden du nevner at det ikke er noen flørting, er det vel flørting du leter etter? Enten fordi du faktisk ønsker at noe skal gå feil i forholdet deres. Kanskje fordi du ønsker å skape en krangel, eller fordi du ønsker at dere skal bryte opp. Eller fordi du rett og slett har lest så mye om utroskap her på forumet at du har blitt helt kokko av det Hehe. Han er uansett en fin fyr som ikke flørter bak ryggen din. Et godt tegn, med andre ord.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2012 #8 Skrevet 4. november 2012 Du angrer, har dårlig samvittighet, og har lært å ikke snoke flere ganger, vi gjør alle feil, det viktigste er lærdommen vi får av det så vi ikke gjentar det.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #9 Skrevet 4. november 2012 Rubies, det var vel kanskje noe flørting jeg så etter ?? Eksen holdt jo på med mye flørting, selv rett foran ansiktet på meg, masse løgn på løgn på løgn +++ Så må jeg kanskje innrømme at etter å ha lest en god del tråder på forumet her om kjærester som har tatt kjæresten/eksen sin med utroskap, er jo skremmende. Det er jo ikke noe behagelig å sitte her og tenke "hva hvis kjæresten min går bak ryggen min? Hva om kjæresten min har fortsatt kontakt med sin eks og har en flørtende tone og samtaler? " hva om han flørter med andre jenter på facebook?" Kjenner jeg fortjener en ordentlig ris på rumpa nå! Lurer på om jeg skal si noe til han? Skal jeg la vær? Det jeg gjorde viser uansett litt mangel på tillit. Forteller jeg han om ugjerningen min, kanskje han ikke lenger er trygg på meg, mister tilliten sin ovenfor meg? dette føles absolutt ikke godt i det hele tatt. ts Anonym poster: 7aa008356349f517ab0012901462b912
Rubies_ Skrevet 4. november 2012 #10 Skrevet 4. november 2012 Rubies, det var vel kanskje noe flørting jeg så etter ?? Eksen holdt jo på med mye flørting, selv rett foran ansiktet på meg, masse løgn på løgn på løgn +++ Så må jeg kanskje innrømme at etter å ha lest en god del tråder på forumet her om kjærester som har tatt kjæresten/eksen sin med utroskap, er jo skremmende. Det er jo ikke noe behagelig å sitte her og tenke "hva hvis kjæresten min går bak ryggen min? Hva om kjæresten min har fortsatt kontakt med sin eks og har en flørtende tone og samtaler? " hva om han flørter med andre jenter på facebook?" Kjenner jeg fortjener en ordentlig ris på rumpa nå! Lurer på om jeg skal si noe til han? Skal jeg la vær? Det jeg gjorde viser uansett litt mangel på tillit. Forteller jeg han om ugjerningen min, kanskje han ikke lenger er trygg på meg, mister tilliten sin ovenfor meg? dette føles absolutt ikke godt i det hele tatt. ts Anonym poster: 7aa008356349f517ab0012901462b912 Høres ut som at du er redd for at kjæresten din holder på med noe shady bak ryggen din, siden exen din gjorde det mot deg. Foreslår at du lar være å si noe denne gangen. Bare legg det bort, gjem det, glem det. Så prøver du heller å jobbe med deg selv, og lære deg å stole på mannfolk igjen Husk at kjæresten din er ikke den samme som exen din.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #11 Skrevet 4. november 2012 Takk for et godt råd. Er jo veldig stolt av han og han er altfor god til å være sann (nok pga tidligere erfaringer) For bare klype meg godt på armen og rette på holdningen min. Kan jo ikke la noe så fint, bli ødelagt. Da er jeg DUM!! Anonym poster: 7aa008356349f517ab0012901462b912 1
Rubies_ Skrevet 4. november 2012 #12 Skrevet 4. november 2012 Takk for et godt råd. Er jo veldig stolt av han og han er altfor god til å være sann (nok pga tidligere erfaringer) For bare klype meg godt på armen og rette på holdningen min. Kan jo ikke la noe så fint, bli ødelagt. Da er jeg DUM!! Anonym poster: 7aa008356349f517ab0012901462b912 Jepp. Lykke til
annannas Skrevet 4. november 2012 #13 Skrevet 4. november 2012 Kanskje du ønsket å finne noe sånn at du ikke ville ha så dårlig samvittighet for å ha snoket i utgangspunktet? Men uansett, snoking er et brudd på tilliten deres, og jeg ville vært veldig lei meg om kjøresten eller venner hadde gjort det mot meg. Jeg synes derimot det er tilgivbart, men jeg håper du har lært leksen din om at dette gjør du ikke en gang til.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #14 Skrevet 4. november 2012 Hadde jeg funnet noe, ville jeg ha absolutt blitt lei meg. Men så tenker jeg, HVIS jfeg hadde funnet noe, er det jeg som hadde blitt såret. Først og fremst, fordi jeg snoket, og for det andre det hadde blitt funnet noe. Ikke minst hadde jeg nok plaget meg selv med masse tanker på hva mer det kunne ha vært...osv. Så ja, glad jeg ikke fant noe, og egentlig litt glad for at jeg HAR dårlig samvittighet og føler meg veldig crap at the moment. er det virkelig slik at facebook kan få deg til å gjøre så mye??? Nesten så en føler seg litt truet av facebook =/ ts Anonym poster: 7aa008356349f517ab0012901462b912
Rubies_ Skrevet 4. november 2012 #15 Skrevet 4. november 2012 er det virkelig slik at facebook kan få deg til å gjøre så mye??? Nesten så en føler seg litt truet av facebook =/ ts Anonym poster: 7aa008356349f517ab0012901462b912 Flere undersøkelser viser at Facebook og smarttelefoner ødelegger forhold. De er den største trusselen for forhold nå om dagen. Og det er slettes ikke en uvanlig følelse å være truet av Facebook. Så du er nok inne på noe der.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #16 Skrevet 4. november 2012 Har jo lest flere tråder her inne under Samlig og relasjoner, hvor trådstarters innholder mye "så dette på hans facebook profil, leste denne på en melding på innboksen"...osv. Det er jo flere her inne, om jeg har tolket dette riktig, hvor facebook profilen til kjæresten eller mobil- telefonen blir snoket på... Hvorfor det!!! manglende tillit, respektløs og krenkende! Ja... det er slik jeg føler nå, at jeg har krenket privatlivet hans, føler meg respektløs som faktisk fant på å snoke !!! Han til og med sier "Kjære, hvis du vil kan du godt gå i gjennom innboksen min". Hvorfor gjør jeg ikke det da? Hvordan kunne jeg finne på å gjøre det nå???? ts Anonym poster: 7aa008356349f517ab0012901462b912
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #17 Skrevet 4. november 2012 Du har lest for mange utro-tråder her på Kvinneguiden. Mitt råd er at du holder deg borte fra disse en god stund slik at du får tankene over på et annet spor. Anonym poster: 4530966839ab2dc221e9b91a3cc75ecd
Manious Skrevet 4. november 2012 #18 Skrevet 4. november 2012 Du kan enten glemme det og være glad for at du ikke fant noe du ikke likte Eller så kan du fortelle ham hva du gjorde, og siden han tydeligvis ikke har noe å skjule, så vil han sannsynligvis ikke bry seg noe særlig om det.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2012 #19 Skrevet 4. november 2012 Slapp, flere enn du aner har nok snoket på innboksen til facebook en til typen, det har jeg også gjort, ikke at der er riktig men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå