Gå til innhold

Alle menn har noe negativt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

En dag elsker jeg kjæresten min over alt på jord og kan ikke tenke meg en annen mann enn han. Den neste dag, kan jeg vurdere å gjøre det slutt. Jeg er ofte så usikker og finner negative ting heletiden. Jeg vet ikke om de negative tingene er reelle eller ikke.

Jeg er i midten av tyveårene og ønsker å finne MANNEN jeg skal dele livet mitt med og få barn med.

Eksen min var min bestevenn, vi hadde det kjempe godt sammen. Desverre begynte jeg å se negative ting med han etterhvert som at han ble fort aggressiv og hissig. Jeg gjorde det slutt etter noen år sammen.

Jeg levde singellivet og datet ett par gutter, helt til jeg fant min nåværende kjæreste. Han er ekstremt attraktiv, arbeidsom, målbevisst osv. Men nå har jeg klart det store igjen. Jeg blir usikker. Jeg vet at jeg elsker han, men jeg begynner å tenke at jeg ikke helt klarer å stole på han. Og så har jeg begynt å forstå at han ikke er den skarpeste kniven i skuffen.

Jeg vil jo ha han, men... er han den rette? Sånn typisk den jeg skal ha for ALLTID? Jeg finner negativt med alle jeg.. :( Jeg vet at ingen er feilfri men..

Tviler ikke dere noen ganger på kjæresten? Jeg vil ikke sitte med en liten baby om to år alene, og separert.

Anonym poster: 7a7c944e59a815676066d67ee69e4fd8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den dagen du opplever at du elsker til trass for og ikke på grunn av så har du funnet han. :)

Anonym poster: 9b6a030d6a9a4831287698fb91cdf3e3

• Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Det finns noko positivt i alle personar på same måte som det finns noko negativt alle personar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...