Hergensheimer Skrevet 4. november 2012 #21 Skrevet 4. november 2012 Sverget en mektig ed allerede som barn; Null bart, null skjegg. Tillater 4dagers-stubben, dog. Grunnen til at jeg avstår, er frokost-scenene jeg så som barn. Min far kjørte stadig vekk på med både skjegg og bart... og så var det dette med bløtkokte egg, sardiner i olje, tomatsild, syltetøy, kulturmelk....ikke pent i skjegget, og ei heller i barten. Det ble tørket vekk, selvsagt...men de få sekundene det tok før det ble fjernet....var nok for meg.
Aquarelles Skrevet 4. november 2012 #22 Skrevet 4. november 2012 Bart er flott det på noen, men det er ikke alle som passer med slik hårvekst. Men når det gjelder enten bart eller rosa sløyfe så burde alle betale inn et bidrag til aksjonene mens de pågår. Rosa sløyfer får man jo kjøpt, men betaler menn inn bidrag for å ha barten...? Selges det løsbarter i forbindelse med aksjonen slik at man kan kjøpe en løsbart til en mann?
Gjest Lille-pus Skrevet 5. november 2012 #23 Skrevet 5. november 2012 Jeg kjenner jeg bli 'litt' oppgitt av å lese i denne tråden... Movember med bart handler ikke om å være 'hot' for å ta seg ut og 'dra damer'. Jeg tror jeg er pinlig berørt på vegne av eget kjønn.... nærmest skamfull... Dette handler om å samle inn penger og om å skape oppmerksomhet rundt menns helse, med fokus på prostatakreft. - det hender faktisk menn gjør saker og ting uten at den bakenforliggende hensikt er å få øket eller forbedret tilgang på damer. 3
Gjest Trappetroll Skrevet 5. november 2012 #24 Skrevet 5. november 2012 Er ikke bartefan... Ikke litt en gang. Såklart, noen kler det jo sykt godt. Typen min er med på movember, og det er greit siden det er for en god sak. Skulle bare ønske han donerte noen penger istedet Men for all del, er jo bare for en måned!
PrimoFanten Skrevet 6. november 2012 #25 Skrevet 6. november 2012 Er ikke bartefan... Ikke litt en gang. Såklart, noen kler det jo sykt godt. Typen min er med på movember, og det er greit siden det er for en god sak. Skulle bare ønske han donerte noen penger istedet Men for all del, er jo bare for en måned! Må slutte å fokusere sånn på utseendet ....vi menn er ikke skapt for å være så pene å se til anyway. Grenser for hvor femi en må bli for å dra damer her i landet ..
Gjest Lille-pus Skrevet 6. november 2012 #26 Skrevet 6. november 2012 Må slutte å fokusere sånn på utseendet ....vi menn er ikke skapt for å være så pene å se til anyway. Grenser for hvor femi en må bli for å dra damer her i landet .. Noen av dere er det alikevel, samme hvor mye dere prøver å ikke være det Ja til menn med kort skjegg og bart ! - det finnes enkelte riktig flotte/vakre eksemplarer av arten
PrimoFanten Skrevet 6. november 2012 #27 Skrevet 6. november 2012 Noen av dere er det alikevel, samme hvor mye dere prøver å ikke være det Ja til menn med kort skjegg og bart ! - det finnes enkelte riktig flotte/vakre eksemplarer av arten Hehe...det var dine ord. Jeg har tilfeldigvis skjegg da (smultringen) men ettersom jeg ikke har hår på hodet så er det mer for å ikke være helt *naken*. Greit å ha noe å *stelle* på antar jeg, men kan lett la det gro litt for en bra sak som prostatakreften ja. Utseendet mitt falt i grus når det sluttet å gro på hodet så det betyr lite for meg. Men en vanlig simpel overleppe bart er noe kjedelig..nok av typer skjegg å velge mellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå