Mannen4 Skrevet 3. november 2012 #1 Del Skrevet 3. november 2012 Hot or not? Spør siden menn blir oppfordret til å spare bart denne mnd pga prostatakreft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #2 Del Skrevet 3. november 2012 Kjæresten min tok skjegget i dag, men lot barten stå igjen. På kanten til å late som jeg ikke kjente han på butikken i dag, selv om jeg bor i Bartebyn! Ser bare rart ut på han, men kan for all del kle andre Kjenner ingen selv da.. Anonym poster: fe8034b94caace88d6fa569b2f6c3090 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #3 Del Skrevet 3. november 2012 HOT! Kult at man tør å "ofre" utseendet for å fronte en god sak. Og så er det jo også noen som blir mer sexy med bart Anonym poster: db78ddc75fc61d2d6e1ac67de8e786f0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LillaGorilla Skrevet 4. november 2012 #4 Del Skrevet 4. november 2012 Synes skjegg inkl bart kan være hot, men bare bart er oftest not. Movember is not my favorite month. Men det er greit siden tanken bak er god 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 4. november 2012 #5 Del Skrevet 4. november 2012 Ekkelt... uff jeg får frysninger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 4. november 2012 #6 Del Skrevet 4. november 2012 Har sett på Friends i det siste, og Tom Selleck var med. Absolutt hot! Men det skal sies at det er ikke veldig mange som kler barten... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 4. november 2012 #7 Del Skrevet 4. november 2012 Det er intet, gjentar; intet galt med hverken en velfrisert bart eller kort skjegg Forøvrig; ubetinget støtte til bart denne måneden I november smiler jeg pent til alle menn med bart 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #8 Del Skrevet 4. november 2012 Lyden er overstyrt og vrengt på denne, men det er den eneste jeg fant med denne sangen... Anonym poster: 84bffdd40a94b8fa64f762de77872ca9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #9 Del Skrevet 4. november 2012 Bart er TURN OFF. 3-dagers skjegg kan jeg derimot si er turn-on.. Anonym poster: ea0ef545e25367f59531697b6445ca3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. november 2012 #10 Del Skrevet 4. november 2012 Eg elskar movember!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LostCase Skrevet 4. november 2012 #11 Del Skrevet 4. november 2012 Jeg er ingen stor barte-fan, men et fåtall kler det ganske godt. Jeg liker menn med 3-dagersskjegg/bart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. november 2012 #12 Del Skrevet 4. november 2012 Jeg har en nyhet. Barten stopper ikke kreften og det betyr ingenting om man viser støtte med en bart :hakeslepp: :hakeslepp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 4. november 2012 #13 Del Skrevet 4. november 2012 Jeg har en nyhet. Barten stopper ikke kreften og det betyr ingenting om man viser støtte med en bart :hakeslepp: :hakeslepp: Nei bart hjelper akkurat som facebook likes! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spavalica Skrevet 4. november 2012 #14 Del Skrevet 4. november 2012 Turn off :)Gruer meg til neste gang jeg skal ut,blir nok bart all around:DMovember er ikke min fav måned nei :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 4. november 2012 #15 Del Skrevet 4. november 2012 Jeg har en nyhet. Barten stopper ikke kreften og det betyr ingenting om man viser støtte med en bart :hakeslepp: :hakeslepp: Tja, Movember er fortsatt et realitivt nytt konsept i Norge. I England, for eksempel, er det ikke uvanlig å søke om et såkalt sponsorship. Så vidt jeg har skjønt går det ut på at organisjoner eller enkeltpersoner donerer penger hvis du sparer til bart. Så da gjør da tjener de penger til saken i tillegg til å make a statement, slik som de rosa kreftsløyfene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 4. november 2012 #16 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Bart er TURN OFF. 3-dagers skjegg kan jeg derimot si er turn-on.. Anonym poster: ea0ef545e25367f59531697b6445ca3d En fyr du kanskje liker da Endret 4. november 2012 av Lurifix 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. november 2012 #17 Del Skrevet 4. november 2012 Har nå bortimot 7-dagers skjegg. Men nå skal det bort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VanDeKamp Skrevet 4. november 2012 #18 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Jeg ser (dessverre) dum og barnslig ut uten noe hår over leppa. Så jeg er glad i Movember Endret 4. november 2012 av VanDeKamp 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. november 2012 #19 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Ei rosa sløyfe i oktober hjelper heller ikkje mot brystkreft. Det er jo for å vise støtte og fokus på prostatakreft. Det er viktig at menn sjekkar seg for prostatakreft då det er ein form for kreft som er ganske utbreidd. Prostatamassasje kan vera ein måte Menn med bart, skjegg og hårvekst er skikkelig sexy! Endret 4. november 2012 av Stjerner og planeter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 4. november 2012 #20 Del Skrevet 4. november 2012 Synes ikke bart blir noe mer hot i november enn andre måneder, men jeg synes det er fint å vise at man støtter en sak, selv om det nødvendigvis ikke "stopper" kreften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå