Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt besatt av kjæresten min, jeg blir både varm og yr når jeg ser på han. Jeg har lyst til å ha sex med han hele tiden og drømmer om å få barn med han. Tenker på han hele tiden... Er det flere som er så "rare"? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyforelsket?

Anonym poster: 1d1051ac64247489386c0407d47c2f21

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen?

Skrevet

Nyforelsket?

Vi har vært sammen et år.. kan vel ikke kalle det en nyforelskelse eller? :)

Skrevet

Tjo, om dere ikke bor sammen så er det ikke umulig å være nyforelsket en god stund. Jeg har vært det i 3 år i et avstandsforhold.

Skrevet

Tjo, om dere ikke bor sammen så er det ikke umulig å være nyforelsket en god stund. Jeg har vært det i 3 år i et avstandsforhold.

Så koselig :) Har følt meg litt rar :)

Skrevet

Jeg er helt besatt av kjæresten min, jeg blir både varm og yr når jeg ser på han. Jeg har lyst til å ha sex med han hele tiden og drømmer om å få barn med han. Tenker på han hele tiden... Er det flere som er så "rare"? :)

Du er ikke rar fordi du gjør det, å ha det sånn er ganske vanlig når en er forelsket, og noen slutter aldri å være forelsket. Når jeg er forelsket så drømmer jeg meg om å gifte meg og få barn med mannen, men det betyr jo ikke at jeg faktisk vil gifte meg NÅ og få barn NÅ, men det er fint å tenke på framtiden, hvor lys den kan være.

Anonym poster: 8ffa4f040281835e762bee025bc62348

Skrevet

Vært sammen med min kjære i snart 6 år og er (klisjé: JA!!) mer forelsket enn noen gang :) Ville ikke følt meg rar :)

Skrevet

Hvor mange tråder om dette har du laget nå?

• Liker 1
Skrevet

Don't worry. Det går nok over etter hvert, skal du se ;) ha ha.

Skrevet

Det er da ikke noe rart? Det du beskriver er en vanlig forelskelse og ikke noe spesielt.

Kos deg med kjæresten din du ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...