Tia83 Skrevet 3. november 2012 #1 Skrevet 3. november 2012 Bruker ofte skjørt til hverdags, men nå som høsten/vinteren er her synes jeg ikke det er like lett å style skjørtet. Så, noen tips? Gjerne med lenke eller bilde!
Gjest Tidssone Skrevet 3. november 2012 #2 Skrevet 3. november 2012 Jeg bruker ofte pologenser med litt store smykker til. Eventuelt en strømpebukse med litt mønster eller litt kule støvletter.
Ethereal Skrevet 3. november 2012 #3 Skrevet 3. november 2012 Jeg syns denne kombinasjonen er veldig fin: 1
Cosette Skrevet 3. november 2012 #4 Skrevet 3. november 2012 Jeg bruker helt enkle, korte skjørt med strikkegensere og andre løse gensere til. Og så tette, sorte strømper. Casual feminint.
Tia83 Skrevet 5. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2012 Takk for alle tips! Dette skal testes ut i løpet av de neste ukene:)
Cosette Skrevet 7. november 2012 #7 Skrevet 7. november 2012 Hvilke sko bruker dere til? Nå på vinteren bruker jeg mest chelsea boots eller brogues.
Fashionistaen Skrevet 8. november 2012 #8 Skrevet 8. november 2012 Hvilke sko bruker dere til? Vinter:chelsea boots, støvletter og ankelstøvletter. Sommer/vår: Ballerina, loafers, seilersko, penere sandaler (tenk jack rogers) og til tider (ikke skyt meg nå) havaianas.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå