Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ut og reise, og skal da fly. Jeg har en 15-palette fra MAC jeg vil ha med meg, men nå er ikke disse så veldig stødige akkurat, og jeg tror ikke den "overlever" bagasjehåndtering på flyplasser. Det jeg lurer på er:

- Tåler den likevel bagasjehåndtering hvis jeg pakker den godt inn? Bare innbiller jeg meg at den er så skrøpelig?

- Kan jeg ta den med meg inn i kabinen? Tenkte å hive den oppi pc-mappa, men så kom jeg på at det er jo magneter og greier, og vil ikke stå i sikkerhetskontroll og så måtte hive paletten som jeg har bygget opp over noen år (er jo verdt en liten formue...).

Veldig tåpelige, overfladiske spørsmål, men men, det er lov det også ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan fint ta med paletten i håndbagasjen.

Anonym poster: 0d31253a52d2f15c5a00d070d29acb64

Skrevet

Vil legge til at det er magneter inni pcen din også, siden det var bekymringen din.

Anonym poster: 0d31253a52d2f15c5a00d070d29acb64

Skrevet

Noen som har prøvd å ha den i innsjekket bagasje? Eller må jeg faktisk bare ta den med meg inn i kabinen?

Skrevet

Noen som har prøvd å ha den i innsjekket bagasje? Eller må jeg faktisk bare ta den med meg inn i kabinen?

Det går helt fint å ha den i innsjekket bagasje også. Kommer jo litt an på kvaliteten på kofferten din og hvor mye du har oppi, men jeg pleier alltid å legge sminkepungen i midten av kofferten slik at den er polstret med klær på alle sider. Går kjempefint.

Anonym poster: 86ad09e2103bc19392c61e04f419c555

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...