Gå til innhold

Hva har skjedd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle i hopen

Et lite spm om vektnedgang (ja, enda et). Jeg er 30år, 160cm og veier hele 65kg. Jeg har orden på kaloriene (ligger på mellom 900-1300 pr dag), har stabilt stoffskifte (det sjekkes jenvlig) og trener 3-4 ganger i uken (helst kondis). Likevel går jeg ikke ned i vekt! Hva skjer?

Vekta varierer mellom 63-65 kg. Likevel får jeg kommentarer på at armene har blitt mindre, og at jeg ser slankere ut. Jeg har også gått ned èn buksestørrelse. Jeg ser selv at puppene er mindre og fettet på magen er mindre. Hvorfor endrer ikke vekta seg da?

På en vanlig dag spiser jeg

Frokost: Skyr, havregrøt eller 1 egg.

Lunsj; salat, aldri varm mat

Middag: Havregrøt, masse grønnsaker, ofte fisk eller kylling. Lager maten fra bunnen og spiser veldig lite potet, ris og saus.

Snacks: Pepsi max, mager kesam, ørlite sjokoalde, te.

Jeg bruker myfitnesspal til å regne på kaloriene og i følge den skulle jeg ha veid 61-62kg nå, noe som ikke stemmer.

Skjønner noen hvorfor? Kjenner jeg blir demotivert av dette, veide jo mindre da jeg spiste usunt..

Anonym poster: 9426554dce0ea2b09ec2d03ca43cf367

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vekten noe å si så lenge du har blitt mindre?:)

Skrevet

Har vekten noe å si så lenge du har blitt mindre? :)

Ja, for vekta er det målbare beviset på vektnedgang. Hvordan jeg, eller andre syns at kroppen ser ut er mer en subjektiv vurdering, syns jeg.

Anonym poster: 9426554dce0ea2b09ec2d03ca43cf367

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...