Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forventningspress fra venner, prestasjonsangst, et evig jag etter å "få seg noe". Det er dette jeg har inntrykk av at sex handler om i dagens samfunn. Jeg gidder ikke engasjere meg i det. Konsentrerer meg heller om andre ting som livet har å by på. Noen som forstår meg?

Anonym poster: 1bb2c6b918d10969f4f77e56a2265e4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Hvofor skal du bry deg om hva samfunnet mener om dette?

Du skal ha sex når du har lyst til det.

Du skal la være å ha sex når du ikke har lyst til det.

• Liker 2
Gjest Elissima
Skrevet

Enig at det er mye ex-fokus i media etc, men du kan jo bare la vær å lese det. Sex er sunt!

Gjest Elissima
Skrevet

Enig at det er mye sex-fokus i media etc, men du kan jo bare la vær å lese det. Sex er sunt!

Skrevet

Forventningspress fra venner, prestasjonsangst, et evig jag etter å "få seg noe". Det er dette jeg har inntrykk av at sex handler om i dagens samfunn. Jeg gidder ikke engasjere meg i det. Konsentrerer meg heller om andre ting som livet har å by på. Noen som forstår meg?

Anonym poster: 1bb2c6b918d10969f4f77e56a2265e4f

Ingen forventningspress, ingen prestasjonsangst og ingen evig jag etter å "få seg noe". Tar det som det kommer og det fungerer utmerket :) Har en nydelig kone som kjenner meg inn og ut ..... det er en fordel :)
Skrevet

For de aller fleste av oss dreier nok sex seg om nærhet og nytelse med den vi elsker, og har ingen verdens ting med samfunnet, venner eller prestasjon å gjøre.

• Liker 1
Skrevet

enig- bryr meg ikke i de HELE tatt om alt sexfokuset, hvordan skulle livet blitt hvis man ble påvirket av ALT som var i fokus i media osv. Funker jo ikke det!! Og hvertfall ikke når det kommer til noe så intimt og fantastisk som sex skal og bør være!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...