Gå til innhold

Siden menn ikke tåler kvinner i joggebukse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går aldri i joggebukse ute (utenom når jeg trener), men har lest her på forumet at menn visstnok ikke tåler at kvinner går i joggebukse til og med hjemme. Derfor har jeg nå slutta med det og går heller rundt i trusa hjemme. Kan bli litt kaldt av og til men siden jeg gjør det så elsker sikkert menn meg! Ingen som vet om jeg går i trusa eller joggebukse hjemme da men..

Så nå håper jeg dere menn er fornøyde! ;)

Anonym poster: 9dcc096344b883b8aa53a1e1fee9802b

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har lest det et sted,hvorfor kom du ikke med den kommentaren der da..?

Anonym poster: 7050fcdd2d9923f7bfb71fc11c9ca5a5

• Liker 1
Skrevet

Hvis du har lest det et sted,hvorfor kom du ikke med den kommentaren der da..?

Anonym poster: 7050fcdd2d9923f7bfb71fc11c9ca5a5

Fant ikke tråden..

Anonym poster: 9dcc096344b883b8aa53a1e1fee9802b

• Liker 1
Skrevet

Lurer på hva jeg er for noe da, siden jeg har fått familiejuvelene og i tillegg foretrekker jenter/kvinner som bruker jobbebukser. Ganske enkelt fordi det betyr at hun har et mer avslappet forhold til klær, til det materielle, til utseende og ytre ting. Det er gjerne også disse som er mer åpne, ærlige og sier ting rett ut.

Anonym poster: d377905ed4bfd891510d229c15ad4458

• Liker 4
Skrevet

Hadde jeg vært deg, ville jeg gått i joggebukse ute også, og bare pyntet meg til fest og andre spesielle anledninger. Da får du silt ut de overfladiske mennene med en gang.

• Liker 6
Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg datet en gang en mann som syntes jeg gikk for mye i skjørt og kjole. Man klarer ikke å tilfredsstille dem alle.

• Liker 2
Skrevet

Jeg datet en gang en mann som syntes jeg gikk for mye i skjørt og kjole. Man klarer ikke å tilfredsstille dem alle.

Høres ut som en merkelig mann :D
  • Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Høres ut som en merkelig mann :D

Han var merkelig. Det er mitt lodd i livet, dette med å date merkelige menn. ;)

• Liker 2
Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Jeg liker en tight joggebukse bedre enn korte skjørt :fnise:

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg liker en tight joggebukse bedre enn korte skjørt :fnise:

Det er ikke så mange som er fine i korte skjørt. Du tenker på sånne sorte sykkel/treningsbukser? I såfall kjenner jeg ingen menn som ikke liker det.

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg vil alltid foretrekke at (attraktive - for min del (den måtte komme)) jenter går i trusa, enn i joggebukser.

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Det er ikke så mange som er fine i korte skjørt. Du tenker på sånne sorte sykkel/treningsbukser? I såfall kjenner jeg ingen menn som ikke liker det.

Alt av joggebukser egentlig, så lenge de ikke er alt for store og baggy. Aldri skjønt hvorfor skjørt er fint. Syns det ser akkurat like dumt ut på kvinner som kilt gjør på menn.

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Alt av joggebukser egentlig, så lenge de ikke er alt for store og baggy. Aldri skjønt hvorfor skjørt er fint. Syns det ser akkurat like dumt ut på kvinner som kilt gjør på menn.

Sukk. Da må jeg omsider innse at jeg ikke er kvinnen i ditt liv.

• Liker 1
Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Sukk. Da må jeg omsider innse at jeg ikke er kvinnen i ditt liv.

Kondolerer.

• Liker 1
Skrevet

Det er då ingen ting i veien for at kvinner kan gå i joggebukser. Synest at kvinner er flotte uansett eg.

Skrevet

Er det ikke slik at det er lettere å dra ned en joggebukse, enn å fikle med belte og knapper på vanlige bukser? Da mååå vel joggebukse være sexy!

• Liker 2
Skrevet

Gå med hva dere vil, men blir jo litt sånn "nå trenger jeg ikke kle meg pent for nå er det bare du som ser meg"

Anonym poster: 10d479e78f7312537fa690b5c9046739

• Liker 2
Skrevet

Gå med hva dere vil, men blir jo litt sånn "nå trenger jeg ikke kle meg pent for nå er det bare du som ser meg"

Anonym poster: 10d479e78f7312537fa690b5c9046739

Nei, det blir mer sånn "jeg er glad i deg, føler meg tilpass med deg og klarer å slappe av fullstendig i nærheten av deg". Vil heller si det er et "kompliment" til den personen.

• Liker 2
Skrevet

Han må være en tulling. Jeg elsker når jenter går i kjole og skjørt, spesielt miniskjørt mmmmmm

Anonym poster: 6df18c5e47091470d5f641a1890484cd

Skrevet

Dere kan da gå i hva faen dere vil for min del. Men kudos for valg av truse som inneplagg!

Anonym poster: d60e3327993790b3d04855d400e73698

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...