Gjest Kv84 Skrevet 3. november 2012 #1 Skrevet 3. november 2012 Har du noen sinne sjekket meldinger på Facebook på de som ligger under annet? Jeg har sendt en melding til en herlig fyr og har jo ikke han på vennelisten, så meldingen kommer under annet. Så ja, hva er egentlig sannsynligheten for at han sjekker meldinger under annet?!
Gjest Kv84 Skrevet 3. november 2012 #2 Skrevet 3. november 2012 Er det noe som kommer til å bli forandret på Facebook? Så meldinger fra de som man ikke har på vennelisten blir mer synlig? Om noen her husker hvordan det har vært før med meldinger fra ukjente på Facebook?
Gjest X-1 Skrevet 3. november 2012 #3 Skrevet 3. november 2012 Har bare sjekket ein gang eller to, blei overrasket over å finne to meldinger der - heldigvis var de ganske nye. Idiotisk at det finnes ei undermappe i meldingene som man ikkje ser at det er kommet noe i uten å klikke seg inn.
Wildy Skrevet 3. november 2012 #4 Skrevet 3. november 2012 Jeg måtte inn å sjekke her; og fant meldinger som var eldgamle som jeg ikke har sett før nå. Så jeg sjekker vel egentlig aldri der....
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #5 Skrevet 3. november 2012 Det er idiotisk av Facebook å ha en slik løsning. Var med i en kjøp/salg gruppe på fb, og gikk glipp av noen handler fordi meldingene havnet der, istedet for innboks. Om man ville, kunne man sette opp at meldinger fra folk man ikke har på vennelista havnet i en separat folder, men standardinstillingen burde være at alt havnet i innboks. Anonym poster: b2aefd7cd79791720c271fd5466c2b90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå