Gå til innhold

Scenario, hvor lenge blir han borte nå....er innelåst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke bokstavelig talt, men giddet ikke bli med ut døra og ...ikke etter press heller, han konkluderte med at jeg var pisse skev. Og ja...kanskje litt.

Trodde jeg var bare litt lat og trett jeg... men noen har svaret.

Konklusjon: Han gikk, og vi byttet mobiler siden hans ikke hadde strøm og jeg skulle være her, osv. Og han begynte å le fordi det var jeg som foreslo det.

Har forsøkt å ringe han fra hans mobil til min, men tror jeg har min på lydløs... men det er nokia så ... men da sitter jeg her. Tror jeg sover litt til...

Håper han kommer snart. Skrev med bred svart tusj en huskeliste til han, handlelapp med penn faktisk som jeg tegnet, og han begynte å le.

Jeg nekter å gå ut, men tro om han kommer tilbake... Med min mobil. Andre som har byttet mobiler i hastverk og som en praktisk avtale?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alvina, jeg tror du må slutte å omgåes disse rare folkene, rus, alkohol, dop.......

Anonym poster: a8b5160bfde8e4fa719b6c41d9810e58

• Liker 16
Skrevet

Ikke bokstavelig talt, men giddet ikke bli med ut døra og ...ikke etter press heller, han konkluderte med at jeg var pisse skev. Og ja...kanskje litt.

Trodde jeg var bare litt lat og trett jeg... men noen har svaret.

Konklusjon: Han gikk, og vi byttet mobiler siden hans ikke hadde strøm og jeg skulle være her, osv. Og han begynte å le fordi det var jeg som foreslo det.

Har forsøkt å ringe han fra hans mobil til min, men tror jeg har min på lydløs... men det er nokia så ... men da sitter jeg her. Tror jeg sover litt til...

Håper han kommer snart. Skrev med bred svart tusj en huskeliste til han, handlelapp med penn faktisk som jeg tegnet, og han begynte å le.

Jeg nekter å gå ut, men tro om han kommer tilbake... Med min mobil. Andre som har byttet mobiler i hastverk og som en praktisk avtale?

Så sammenhengende og logisk dette innlegget var så tror jeg han konkluderte helt rett...

• Liker 2
Skrevet

Dette er så dumt at jeg har lyst å gå på gulesider og ringe en venninne, men mobilen hans står til lading, derfor må jeg ringe fra hans mobil og til en venn av han, han er der og det vet jeg.

Dette er en frustrasjonstråd, trenger ingen råd.

Vet jeg skal legge meg og sove en time eller to.

Har hatt en heftig natt, først sex - god sex, og deretter rene ghostbusters... :)

Og da sov han så jeg ringte en venn, en god venn. Fikk litt kjeft som vanlig, men men.

Helst ingen flere kommentarer.

Skrevet

Ingen moralpreken takk.

Skrevet

Ingen moralpreken takk.

Det er ikke moralpreken, jeg har ofte lest innlegg fra deg.. Vil ditt beste, vil at du skal ha det bra, ofte skriver du om situasjoner som er tunge og ubehagelige, det er bare det. :klem:

Anonym poster: a8b5160bfde8e4fa719b6c41d9810e58

• Liker 1
Skrevet

Slutt med disse trådene dine da hvis du ikke vil ha råd eller moralprekener!

• Liker 9
Gjest tarandus
Skrevet

Jeg skjønner egentlig ikke en dritt av denne tråden?

• Liker 14
Skrevet

Det gjør sikkert ikke TS heller når hasjtåka har forsvunnet :)

• Liker 9
Skrevet

Beklager å måtte bryte fortryllelsen, men hasjtåke er ikke nok til få et menneske til å bli så ute som TS.

Til det trengs sterkere lut...

Anonym poster: 5f2200029e2326d0917d11d6413df793

• Liker 2
Skrevet

KG ville vært et fattigere sted uten Alvinas innlegg!

Skrevet

Det skal du ha, Alvina, du er unik i alle fall!

Anonym poster: c99fb023e0eb040270d28ecde57c8fd8

Skrevet

Jeg forstår godt om man ikke forstår en dritt av denne tråden.

Det jeg ikke forstår, er hvorfor det er nødvendig å være så spydige og ekle mot TS. Spesielt dere som har vært her inne en stund og "kjenner" nicket hennes fra tidligere.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner heller ikke denne tråden.. Jeg sef ikke hva som er frustrasjonen?

Skrevet

Uff Alvina, du bør få bukt med narkotika problemene dine.

Oppsøk hjelp.

Anonym poster: 86a348a055202551d758c2855e5d4a65

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...