AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #1 Skrevet 3. november 2012 AAArh! Vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt til samboer at han IKKE skal legge fuktige og skitne koppehåndklær tilbake i skuffen på kjøkkenet når han rydder og vasker der. De skal enten henges opp på KNAGGEN eller legges i skittentøykurven, nettopp fordi de enten er våte eller skitne. Nå tok jeg og la de skitne trusene og sokkene han har brukt sammen med det rene undertøyet hans, så får han selv oppleve hvor kjekt det er å finne skittent tøy sammen med det rene. Sånn - det var dagens utblåsning! Anonym poster: 8ea770614d3bc9a2c68b109c214c4347 2
Gjest Erm Skrevet 3. november 2012 #2 Skrevet 3. november 2012 Den var ny. Så han tar seg bryet med å legge håndkleet i skuffen i stedet for å henge det der det skal henge? Hvorfor i all verden gjør han det? Legger han håndkleet som han har tørket seg med etter at han har dusjet inn i skapet også?
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #3 Skrevet 3. november 2012 Husmora her! Nei, jeg vet ikke hvorfor han gjør det. Har spurt ham hvorfor, men får bare unnvikende mumling tilbake. Han er flink til mange ting, vasker gulv osv, legger sammen (rene) klær som har hengt til tørk, men dette med å legge skitne og våte håndklær tilbake i skuffen har irritert meg i flere år. Nå gleder jeg meg nesten til han skal stå opp i morgen og finner skitne truser sammen med de rene... Anonym poster: 8ea770614d3bc9a2c68b109c214c4347
mac84 Skrevet 3. november 2012 #4 Skrevet 3. november 2012 (endret) Han kommer sikkert ikke til å merke at de er skitne engang... Edit: undertøyet altså... Endret 3. november 2012 av mac84
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #5 Skrevet 3. november 2012 Tror heller ikke at han kommer til å merke at de er skitne eller kanskje hvis det er flekker på dem. Tror bare at noen er sånn.Samboeren min glemmer for eksempel alltid å bytte kjøkkenhåndkle og klut så hvis jeg er borte i noen uker så ligger gjerne samme klut og håndkle der enda.Syns det er ekkelt, men han sier at han glemmer det/ikke tenker over det så vet ikke om det er noe man kan forandre på.Har mine feil også som han irriterer seg over så ingen er perfekt Anonym poster: 58fcc2f37bf93bb42f8b364b846cec6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå