AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #1 Skrevet 3. november 2012 Vi har en vanskelig situasjon. Kanskje et "luksusproblem" for de fleste kvinner som vil ha barn med mannen sin? Her hjemme diskuteres det med tanke på framtidsplaner. Hvis jeg legger fram det jeg syns er fordeler med å få barn, sier han "kan godt få barn med deg jeg". Hvis jeg legger fram hvorfor det kan bli problemer med å få barn, sier han "men da dropper vi det å få barn da". Argh! Hvorfor kan han ikke si sin egentlige mening, si at enten vil han ha barn med meg, eller så syns han det er en dårlig idé? Han virker fryktlig likegyldig til hele greiene.... Kan det ha noe med at han har et barn med en annen fra før av? Anonym poster: d4100ba5c4a929fc663cc27cb9c2e13c
tingeling Skrevet 3. november 2012 #2 Skrevet 3. november 2012 Hva vil du da? Hvis du vil ha barn foreslår jeg at du sier: jeg har veldig lyst til å få barn med deg om ikke alt for lenge, hva synes du/ kunne du også tenke deg det? - og motsatt hvis du ikke vil ha barn. 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #3 Skrevet 3. november 2012 Vi har en vanskelig situasjon. Kanskje et "luksusproblem" for de fleste kvinner som vil ha barn med mannen sin? Her hjemme diskuteres det med tanke på framtidsplaner. Hvis jeg legger fram det jeg syns er fordeler med å få barn, sier han "kan godt få barn med deg jeg". Hvis jeg legger fram hvorfor det kan bli problemer med å få barn, sier han "men da dropper vi det å få barn da". Argh! Hvorfor kan han ikke si sin egentlige mening, si at enten vil han ha barn med meg, eller så syns han det er en dårlig idé? Han virker fryktlig likegyldig til hele greiene.... Kanskje han faktisk er lykkelig med deg, uavhengig av om dere får barn eller ikke? Veldig mange ville blitt spart for problemer om flere tenkte på den måten. Anonym poster: 50fadf4648a25fbd44071494dfc167f1 9
Cata Skrevet 3. november 2012 #4 Skrevet 3. november 2012 Kanskje han faktisk er likegyldig? Hvis han har et barn fra før så kjenner han kanskje ikke noen voldsom trang til å "reprodusere seg selv", men hvis du ønsker dere skal få barn så er det OK for ham for han kjenner seg komfortabel i farsrollen og kan gjerne bli far en gang til. 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #5 Skrevet 3. november 2012 Hva vil du da? Hvis du vil ha barn foreslår jeg at du sier: jeg har veldig lyst til å få barn med deg om ikke alt for lenge, hva synes du/ kunne du også tenke deg det? - og motsatt hvis du ikke vil ha barn. Jeg vil gjerne ha. Men ikke for enhver pris. Jeg vil ikke ha barn med en mann som gjør det bare fordi jeg har lys. Han må jo ha lyst selv også.... Noe jeg ikke blir riktig klok på. Virker som dette er opp til meg alene?? Og sånn skal det jo ikke være.. Anonym poster: d4100ba5c4a929fc663cc27cb9c2e13c 2
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2012 #6 Skrevet 3. november 2012 Jeg ville ikke tenkt så hardt på det. Han har jo et barn så for ham BLIR det faktisk et fett. Han får barnebarn osv. Han sier jo at han gjerne vil ha barn med deg, om du vil. Så ikke lag deg noen rosenrøde ideer om at han skal komme og "bekrefte sin kjærlighet til deg, gjennom å be deg bli mor til hans barn.." Sånt skjer bare på film! Kom ned på jorda og la fyren befrukte før han ombestemmer seg!
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #7 Skrevet 3. november 2012 Jeg ville ikke tenkt så hardt på det. Han har jo et barn så for ham BLIR det faktisk et fett. Han får barnebarn osv. Han sier jo at han gjerne vil ha barn med deg, om du vil. Så ikke lag deg noen rosenrøde ideer om at han skal komme og "bekrefte sin kjærlighet til deg, gjennom å be deg bli mor til hans barn.." Sånt skjer bare på film! Kom ned på jorda og la fyren befrukte før han ombestemmer seg! Selv om han har 1 barn, er ikke det ensbetydende med at han får barnebarn. Kan jo hende ungen hans verken kan eller vil ha barn. Ja jeg bør kanskje innse realiteten her, og komme ned på jorda, som du sier. Selv om jeg skulle ønske han uttrykte et ønske om å ville ha barn med meg. Han ville jo med sin eks... Anonym poster: d4100ba5c4a929fc663cc27cb9c2e13c
Anglofil Skrevet 4. november 2012 #8 Skrevet 4. november 2012 Det kan jo også være at det er hans egentlige mening? Jeg var veldig sånn at jeg SKULLE få barn da jeg var yngre. Nå i dag så tenker jeg litt sånn, det hadde vært koselig med barn, men det er ikke SÅ viktig. Med andre ord: det er ikke alltid man har så sterke følelser rundt det. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #9 Skrevet 4. november 2012 Selv om han har 1 barn, er ikke det ensbetydende med at han får barnebarn. Kan jo hende ungen hans verken kan eller vil ha barn. Ja jeg bør kanskje innse realiteten her, og komme ned på jorda, som du sier. Selv om jeg skulle ønske han uttrykte et ønske om å ville ha barn med meg. Han ville jo med sin eks... Anonym poster: d4100ba5c4a929fc663cc27cb9c2e13c Men du vet vel ikke hvordan det ble uttrykt mellom dem? Han sier jo at han vil ha barn med deg, han sa det neppe på noe veldig forskjellig vis til eksen. Min erfaring er at menn ikke har så sterke følelser rundt dette med å få barn før barnet faktisk er der, og jeg tror du bare lager unødvendige problemer ved å henge deg opp i at han ikke uttrykker det akkurat slik som du skulle ønske han gjordet det. Anonym poster: ad035ac3cb467526914d0b055042001d 2
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2012 #10 Skrevet 4. november 2012 Det kan tenkes han unngår diskusjonen med deg. Dette for og beholde freden? Vil tro han er fornøyd med situasjonen. Hvis han ikke aktivt vil ha barn kan det kanskje være lurt å la det være? Det kan hende han ikke vil være noen aktiv far og det meste faller på deg? Du kjenner han best så du får prøve ta det opp på en annen måte. Vil tro det er lite lur tå bli gravid uten han vil aktivt.Vil du pule på deg en unge klarer du sikkert det men han eller noen annen mann.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2012 #11 Skrevet 4. november 2012 - Altså, kvinner velger menn som ønsker seg barn. For noen menn er barn den prisen de må betale for å beholde kvinnen. http://www.klikk.no/...ticle738648.ece
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #12 Skrevet 4. november 2012 - Altså, kvinner velger menn som ønsker seg barn. For noen menn er barn den prisen de må betale for å beholde kvinnen. http://www.klikk.no/...ticle738648.ece jeg blir mer og mer mannehatende etter å ha vært på KG.. Anonym poster: c024f4b626cd3e7c39da3a5d4d243c91
Gjest BettyBoop Skrevet 4. november 2012 #13 Skrevet 4. november 2012 Vi har en vanskelig situasjon. Kanskje et "luksusproblem" for de fleste kvinner som vil ha barn med mannen sin? Her hjemme diskuteres det med tanke på framtidsplaner. Hvis jeg legger fram det jeg syns er fordeler med å få barn, sier han "kan godt få barn med deg jeg". Hvis jeg legger fram hvorfor det kan bli problemer med å få barn, sier han "men da dropper vi det å få barn da". Argh! Hvorfor kan han ikke si sin egentlige mening, si at enten vil han ha barn med meg, eller så syns han det er en dårlig idé? Han virker fryktlig likegyldig til hele greiene.... Kan det ha noe med at han har et barn med en annen fra før av? Anonym poster: d4100ba5c4a929fc663cc27cb9c2e13c merkelig. man kan jo ikke være likegyldig til noe som gjør store omveltninger i livet. Og er han likegyldig nå, hvordan blir han om dere faktisk får barn da? Skal han være likegyldig til barneoppdragelsen også, som f.eks om ungene spør faren om de får lov til noe så gir han faen og sier bare: Spør mor di du?
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2012 #14 Skrevet 5. november 2012 jeg blir mer og mer mannehatende etter å ha vært på KG.. Anonym poster: c024f4b626cd3e7c39da3a5d4d243c91 Rart du ikke ble kvinnehatende når det er slik at en mann må få barn for "å beholde en kvinne". Det er hos kvinnen feilen ligger og ikke hos mannen. Dette er innlysende.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #15 Skrevet 5. november 2012 Det kan tenkes han unngår diskusjonen med deg. Dette for og beholde freden? Vil tro han er fornøyd med situasjonen. Hvis han ikke aktivt vil ha barn kan det kanskje være lurt å la det være? Det kan hende han ikke vil være noen aktiv far og det meste faller på deg? Du kjenner han best så du får prøve ta det opp på en annen måte. Vil tro det er lite lur tå bli gravid uten han vil aktivt.Vil du pule på deg en unge klarer du sikkert det men han eller noen annen mann. Han er jo en kjempeflink far, som sagt har han allerede et barn og jeg ser jo hvordan han er med dette barnet. "Pule på meg en unge"...? Det var og en måte å uttrykke ønsket om å starte en familie.... Som nevnt, jeg vil ikke ha unge for enhver pris, så det der var fryktelig unødvendig sagt... Anonym poster: d4100ba5c4a929fc663cc27cb9c2e13c
Gjest Wolfmoon Skrevet 5. november 2012 #16 Skrevet 5. november 2012 For meg er det litt som for din mann. Jeg har ikke et sterkt ønske og kan leve uten, men... Da blir faktisk mitt standpunkt påvirket av partnerens. Vil en partner virkelig ha barn, så holder jeg muligheten åpen.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #17 Skrevet 5. november 2012 Elske på deg ett barn da, eller prøverøre deg på ett barn i noen tilfeller. Anonym poster: ff6e6549bbc94fd69c68c9064b9d7855
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2012 #18 Skrevet 5. november 2012 Han er jo en kjempeflink far, som sagt har han allerede et barn og jeg ser jo hvordan han er med dette barnet. "Pule på meg en unge"...? Det var og en måte å uttrykke ønsket om å starte en familie.... Som nevnt, jeg vil ikke ha unge for enhver pris, så det der var fryktelig unødvendig sagt... Anonym poster: d4100ba5c4a929fc663cc27cb9c2e13c Du virker da temmlig "verpesyk".
AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #19 Skrevet 5. november 2012 Elske på deg ett barn da, eller prøverøre deg på ett barn i noen tilfeller. Anonym poster: ff6e6549bbc94fd69c68c9064b9d7855 Hvordan kan man få en familie da? Du virker sneversynt, jeg er ikke verpesyk. Hvis mannen ikke vil ha barn, dropper jeg det selvfølgelig! Anonym poster: d4100ba5c4a929fc663cc27cb9c2e13c
Gjest BettyBoop Skrevet 5. november 2012 #20 Skrevet 5. november 2012 Rart du ikke ble kvinnehatende når det er slik at en mann må få barn for "å beholde en kvinne". Det er hos kvinnen feilen ligger og ikke hos mannen. Dette er innlysende. jaha så etter din teori så hater alle menn barn. Det fins ingen menn som ønsker å få barn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå