Gjest AA Skrevet 3. november 2012 #1 Skrevet 3. november 2012 Jeg skal prøve å forklare kort. For en mnd siden møtte jeg en mann på sukker som jeg allerede forelsket meg i før vi møttes. Det gjorde han også. Vi ble veldig nære allerede før vårt første møte. Jeg merket at han ble fort komfortabel på meg og det ble mindre og mindre komplimenter/intiativ til kontakt fra hans side uten om vi faktisk møttes. Jeg prøvde snakke med han om min usikkerhet, men han skjønnte ikke noe. Han følte han gav like mye, men magefølelsen min sa noe annet. Jeg har godtatt svarene hans og har tenkt at jeg må ta han på ordet. Han sa plutselig at han var ikke en sånn meldings type. Jeg trodde jo han var som meg siden han var så flink på det i starten. Han er litt "mytisk", det er vanskelig å lese han, men han har jo vist at han liker meg og at han ønsker å være med meg. Denne helga har vi satt av siden vi møttes. Pga vi begge har barn har vi enda ikke fått hatt en helg sammen. Han har sagt at han gledet seg sånn til helga vår. I går skulle vi ha kosekveld hos meg. Jeg skulle lage middag til han. Kl 14 tikket det inn en sms fra han, der han skriver kjære, kan vi ikke ha kosekvelden vår i morgen? Jeg kjennte den stakk. Akkurat som jeg fikk bekreftet mistanken min. Jeg spørte om det var komt noe i veien. Sjefen ville at de skulle samles etter jobb for å feire at de hadde gjort det så bra i okt. Jeg svarte okay, da gjør du det Han svarte :)takk. Skal vi ha kosekvelden hos meh i morgen da? Jeg reagerte med å bli helt stum. Jeg visste ikke hva jeg skuløe svare eller om jeg i hele tatt ønsket det. Jeg la andre planer og var på farten hele dagen og svarte han ikke. På kvelden fikk jeg spm ang at han ilke hadde fått svar på ang i morgen. Jeg svarte han at jeg for første gang var tom for ord. Han skjønnte liksom ingenting. Jeg skrev at han likte ikke ta diskusjoner over sms, at jeg ville at han skulle kose seg med de andre nå. Han reagerte med å late som ingenting, at han ville snakke med meg på sms, for det var tydeligvis noe jeg ikke var fornøyd med. Det ble helt stille etter dette. Jeg sender han en meld i natt der jeg skriver at han "taklet" tydeligvis ikke svarene mine, at jeg ikke kan være noen andre enn meg selv og at jeg ønsker han kun det beste og håpet han visste det. Han svarer meg i natt at det vet han godt , men at han skjønnte at jeg ikke var så glad for dette her. Jeg sender han et langt svar at det ikke har noe med at han brøt avtalen vår i kveld, men pga måten den skjedde på med tanke på at jeg har følt at han ikke har vært der....osv. Jeg hørte aldri noe mer fra han etter den meld. Jeg søker nok hele tiden etter bekreftelser nå. Jeg har det ikke noe godt og vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre. Kanskje han ikke er sånn som han gav seg ut for å være i starten. Jeg følte meg tråkket på i går. Han later som han ikke skjønner noe. Jeg har støttet han mye indet siste pga ting han har stresset med og han har sagt at om det ikke var for meg, vet han ikke hvordan det hadde gått. Så han gir meg bekreftelser i sånne ting, men når han plutselig blir anerledels begynner jo jeg å lure. Han har sagt at han ønsker slå seg til ro og han viker som en ansvarsfull og bra mann. Men det er noe som ikke stemmer føler jeg. Hva hadde dere gjort? Jeg tenker han bør ta kontakt med meg nå og dersom han fortsatt ikke skjønner meg, må jeg nok innse at vi er på ulike planeter. Han sier ofte at jeg er alt for snill. Jeg har egne meniger og er en selvstendig dame, alt jeg ønsker er at han ser meg og at jeg får en følelse av at han setter pris på meg.
orgus Skrevet 3. november 2012 #2 Skrevet 3. november 2012 Mulig det er noe som har passert meg her, men jeg synes dette virker som orkan i shotglass? 4
Gjest winston Skrevet 3. november 2012 #4 Skrevet 3. november 2012 Jeg hadde iallefall trukket meg stille ut her, om jeg var ham.
Gjest Ts Skrevet 3. november 2012 #5 Skrevet 3. november 2012 Ja det kan nok virke som drama, men jeg har overhode ikke laget noe drama. Kanskje noe som ikke betyr noe for dere, men for meg stakk det å bli ditchet pga magefølelsen min..
juliano Skrevet 3. november 2012 #6 Skrevet 3. november 2012 Det virker som om når han sa til deg at han var blitt forelsket i deg, at du trodde det var fritt fram og at du betydde "mest" allerede. Du skriver veldig mange meldinger om følelsene dine, og at han ikke forstår, men du hjelper han heller ikke med å forstå. Du tror at han kommer på det selv, men det gjør han ikke! Han kommer ikke til å gidde mer hvis du skal holde på å skrive meldinger om hvor skuffet du er.
Gjest Violetta Skrevet 3. november 2012 #8 Skrevet 3. november 2012 (endret) Du må slutte å skrive meldinger til ham når du vet at det ikke passer og heller prate med ham en gang som det passer. Jeg hadde aldri giddet den diskusjonen på sms. Endret 3. november 2012 av Violetta
orgus Skrevet 3. november 2012 #9 Skrevet 3. november 2012 Hva med å bare ta kosekvelden ei kveld og se hvordan det går?
Gjest Ts Skrevet 3. november 2012 #10 Skrevet 3. november 2012 Jeg har ikke skrevet sms om at jeg er skuffet og det var han som sa han ville prate på sms i går. Jeg har kun tatt det opp 2 ganger ellers bare vært postiv og snill med han, mens magefølesen min ikke har vært så bra. Fake it til you make it pga jeg har følt at han her er verdt å satse på. Jeg er et brent barn og vil nok ikke bruke tiden min på en som føles feil eller som ikke setter pris på meg. Venner sier de hadde løpt pga det som skjedde i går. Hadde vi vært sammen en stund så hadde jeg aldri reagert som jeg gjorde. Uansett jeg kan ikke være noen andre enn den jeg er og alle er forskjellige. Venner sier jeg unnskylder han hele tiden, men jeg mener man vet aldri siden vi alle er så forskjellig. Uansett takk for innspill!
Gjest Ts Skrevet 3. november 2012 #11 Skrevet 3. november 2012 Det var derfor jeg ikke svarte siden jeg ikke ville ødelegge kvelden hans eller begynne å skrive sms, men det er for seint nå for det ble jo en diskusjon. Får se om jeg hører noe fra han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå