Gå til innhold

karneval

kimmi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

var kanskje veldig kort i stad, men jeg skal altså ha karnevalsbursdag for 3 åringen! vi gleder oss veldig, skal kle oss ut og ha mange ballonger, boller, kaker og gele. men jeg lurte altså på om noen har noen tips til karneval for små barn - noen "musts"???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Slå katta i/på sekken :-) . Det er jo nesten et must. fyll en sekk med gotteri ( rydd unna alle verdigjenstander :wink: og la de slå på tur. Oppi kan du ha en gottepose til hver så det ikke blir kaos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det var lurt! at jeg ikke har kommet på det sjøl????? hm.... funderer veldig på hvordan vi skal gjøre det i praksis.... og godis poser skulle de jo få alikevel!

flere tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett must er å ikke la selskapet vare for lenge når de bare er 3 år! 1,5 - 2 timer er uten tvil lenge nok!

Hos oss sitter alltid alle ungene i en ring på gulvet med alle pakkene også snurrer de flasketuten peker på! Den flasken peker på får gi sin gave til bursdagsbarnet som da får pakke opp. Slik får alle se hva som blir gitt av hvem og alt blir ikke bare pakket opp i et eneste kaos. Og ungene synes det er veldig stas når deres pakke blir åpnet!

-lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...