Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er rett og slett helt rart å se dem sammen, hun sitter på fanget hans og koser, de går hand i hand, de bor nesten sammen. Det er vanskelig å overse det faktum at det er over 20års aldersforskjell mellom dem, med den enorme glipen blir hun som en unge for resten av oss.

Ønsker dem all hell og lykke, men har problemer med å bli vant med dette, kanskje med tiden.

Anonym poster: 0132bde34e68bd3408935be56edf4c19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaja så lenge du ser at det er du som har problemet så er jo det en god begynnelse. Har selv et vennepar med denne aldersforskjellen, aldri tenkt på det som rart. Når kompisen din er kjæreste med hun hadde det vel vært rarere om de ikke gjekk hånd i hånd og koste eller ikke hadde planer om å bo sammen.

• Liker 2
Skrevet

litt stor aldersforskjell kanskje men so what? hvorfor skal det være ett problem? kjenner ei som var sammen med en mann som var 19 år eldre, synes ikke det var merkelig i det hele tatt egentlig, bare koselig for dem at de hadde det så fint sammen :)

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Han får en som er mer attraktiv enn partnerene til sine gjevnaldrene, og hun får en med større økonomisk slagkraft enn partnerene til sine gjevnaldrene. Eneste problemet er at de respektive gjevnaldrene blir sjalu :fnise:

• Liker 4
Gjest Skeptisk
Skrevet

Personlig så syns jeg dette er en altfor stor aldersforskjell. Det er fordi en utvikler seg mye fra en er 21- 25. Det gjorde vertfall jeg :). Jeg utvikler meg fremdeles, nå er jeg 33, men ikke i samme hastighet :). Selv om han er på hennes nivå nå, er det mest sannsynlig at hun utvikler seg forbi ham. Hadde alderen vært 25 og 43, syns jeg det hadde vært helt annerledes.

Men er de lykkelige så får du nok bare akseptere det :)

Skrevet

Han er gammel nok til å være faren hennes og det er nok det de fleste som ser dem sammen kommer til å tro ;)

Anonym poster: 16be30253be04c4f07f0c851753dbfda

• Liker 2
Skrevet

Koselig for dem da! :)

Skjønner at det er rart,men se positivt på det: det er ikke deg! Eller er du litt sjalu?;p

• Liker 1
Skrevet

Vær heller glad på deres vegne for at de gir beng i andres smålige tanker, og er lykkelige sammen.

Jeg har par i familien med stor aldersforskjell, og de har det fint sammen. Når det er tilfelle, hva har da andre med deres liv å gjøre? Skal ikke folk finne sammen og være lykkelige fordi noen smålige idioter ikke kan godta det?

Skrevet

hvem bryr seg? begge er jo myndig:) jeg er 26, var sammen med en deilig kvinne på 42.Jeg sprutet som en mad man etter hun sugde meg. fy flate.

Anonym poster: 3b99bbb1420e37e6482f661e86c5eab2

• Liker 1
Skrevet

hvem bryr seg? begge er jo myndig:) jeg er 26, var sammen med en deilig kvinne på 42.Jeg sprutet som en mad man etter hun sugde meg. fy flate.

Folk som har så lite bekymringer og tanker i hode at de må fylle hjernen sin med noe tankestoff, helst noe lett noe, lette snevre tanker om andres forhold. Da kan de fylle opp tankekvoten sin, og hjernen får noe å konsentrere seg om et par minutter, det er vel helst de menneskene som bryr seg.

• Liker 1
Skrevet

Er du ikke glad på kompisen din sine vegne? Han har jo tydeligvis funnet noen han er glad i, som er glad i han også. Det er jo skikkelig fint, ikke negativt.

• Liker 1
Skrevet

Det var det du valgte. å trekke frem med dette forholdet liksom? Jaja.

Men ja ts, alt for stor aldersforskjell for min del, men kan sikkert funke for andre, kan vel kanskje by på problemer når hun vil ha barn og han ser frem til å bli pensjonist, men er de lykkelige, så er vel det det viktigste. :)

Anonym poster: fed5a539364457c1609a539742cbfdbd

• Liker 3
Skrevet

Forstår godt at du reagerer TS, det blir nesten som en unge i venneflokken / guttegjengen der dere er 40 + og hun 21, dere kunne sikkert alle vært hennes far, og dere har vel også barn selv på ca hennes alder.

For meg hadde det vært veldig rart, ubehagelig/flaut rart. Kanskje jeg er gammeldags,men slik tenker jeg.

Anonym poster: d1ee450763a9f5555cffdd27ce2320a1

• Liker 2
Skrevet

Forstår godt at du reagerer TS, det blir nesten som en unge i venneflokken / guttegjengen der dere er 40 + og hun 21, dere kunne sikkert alle vært hennes far, og dere har vel også barn selv på ca hennes alder.

For meg hadde det vært veldig rart, ubehagelig/flaut rart. Kanskje jeg er gammeldags,men slik tenker jeg.

Anonym poster: d1ee450763a9f5555cffdd27ce2320a1

Du bryr deg altså ikke om at de trives sammen og har et godt forhold, det du er opptatt av er hvor flaut det er for deg?!

Jaggu glad jeg ikke har så trangsynte mennesker i min omgangskrets.

Skrevet

Oi for en helidig fyr, mange av kompisene hans er nok misunnelige på at han får fylle opp musa hennes.

Anonym poster: 99bea4592f292fc5689c4f74fc147a30

Skrevet

Ok, takk for at du delte med oss.

• Liker 1
Skrevet

Så lenge de er fornøyde så er jo alt bra :)

• Liker 1
Skrevet

Lammekjøtt til ham, økonomisk trygghet til henne.

Hvorfor rope om dette?

Anonym poster: 60b78fbf1948ec2eb17c0e92f45a598d

• Liker 2
Skrevet

Så lenge de har det bra sammen, hvilken rolle spiller alderen?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...