AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #1 Skrevet 3. november 2012 Jeg har et jobbintervju på mandag for en stilling som en personlig assistent for en funksjonshemmed dame. Jeg bare lurer på om noen har tips til hvordan jeg burde svare på disse punktene; 1. Nevn 5 ting om deg selv Er det dumt av meg å nevne at jeg er litt sjenert og blir litt usikker til tider, men dette er da noe som vil forbedre seg, desto mer erfaring jeg får? Er det altfor klisje om jeg nevner at jeg syntes jeg er omtenksom, arbeidssom og engasjert? 2. Hvorfor egner du deg til denne stillingen? Jeg kan tenke meg en karriere innenfor omsorgssektoren, enten som en sykepleier eller hjelpepleier. Jeg foretrekker også å jobbe i et mindre arbeidsmiljø. Har du noen andre tips om hva mer jeg burde tilføre svaret? Anonym poster: 1e9590e56a1dd483bb046446a06338b8
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #2 Skrevet 3. november 2012 Jeg har et jobbintervju på mandag for en stilling som en personlig assistent for en funksjonshemmed dame. Jeg bare lurer på om noen har tips til hvordan jeg burde svare på disse punktene; 1. Nevn 5 ting om deg selv Er det dumt av meg å nevne at jeg er litt sjenert og blir litt usikker til tider, men dette er da noe som vil forbedre seg, desto mer erfaring jeg får? Er det altfor klisje om jeg nevner at jeg syntes jeg er omtenksom, arbeidssom og engasjert? 2. Hvorfor egner du deg til denne stillingen? Jeg kan tenke meg en karriere innenfor omsorgssektoren, enten som en sykepleier eller hjelpepleier. Jeg foretrekker også å jobbe i et mindre arbeidsmiljø. Har du noen andre tips om hva mer jeg burde tilføre svaret? Anonym poster: 1e9590e56a1dd483bb046446a06338b8 Jeg tror jeg endrer adjektivene til entusiastisk, ansvarsfull og tåler stress. Anonym poster: 1e9590e56a1dd483bb046446a06338b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå